BKK på knudan..

Vad har du köpt för hoj?

BKK är för dom som inte kan köra!!!!

Nädå jag kan bara instämma:) det blir steg 2 och vidare för mig i år:yoparty

Kommer även bli medlem i sydskånes men vi får se om jag törs ta ut den nya på deras körningar eftersom försäkringsfrågan är som den är.

En annan sak angående TT, SVT, NDR och andra RoH körningar hur får vi folk att läsa och förstå våra gruppkörregler?

Grymt Jättesugen,, är bara ekonomin som är lite osäker med.. hoppas fan inte platserna tar slut innan jag hinner boka:gnissla

Tackar för det:)

Milla har lagt sin välsignelse och den står bara och väntar på att bli löst från butiken. en ny 08 verkar det bli:banana

Skönt med stöd hemifrån. Jag är glad att jag köpt på mig alla leksaker innan jag inledde en relation... nu lever man i ovisshet hur reaktionen blir den dagen man vill komplettera samlingen :D

Byter du in din gamla hoj? Kan vara ett bekvämt sätt att bli av med den även om det kostar en slant.

Skönt med stöd hemifrån. Jag är glad att jag köpt på mig alla leksaker innan jag inledde en relation... nu lever man i ovisshet hur reaktionen blir den dagen man vill komplettera samlingen :D

Byter du in din gamla hoj? Kan vara ett bekvämt sätt att bli av med den även om det kostar en slant.

Både MT03:an och TTR:en skall säljas:mad:

Ett krav från regeringen :rolleyes:

Både MT03:an och TTR:en skall säljas:mad:

Ett krav från regeringen :rolleyes:

Va, får du inte byta in dem? livet är hårt ibland.

Om du önskat behålla dem hade vi säkert kunnat ordna en kreativ lösning. Men det är jobbigt i längden att leva i en lögn för sin respektive. Kanske ska lägga vi ner de planerna redan nu :D

Jag tror inte saknaden bli allt för stor med din nya hoj ärligt talat.

Va, får du inte byta in dem? livet är hårt ibland.

Om du önskat behålla dem hade vi säkert kunnat ordna en kreativ lösning. Men det är jobbigt i längden att leva i en lögn för sin respektive. Kanske ska lägga vi ner de planerna redan nu :D

Jag tror inte saknaden bli allt för stor med din nya hoj ärligt talat.

Trotjänare skall man låta få en värdig ålderdom säger Milla om sina hästar:tummenupp det gäller tydligen inte mina:confused:

Edit: nädå det kommer att bli bra att få sätta sig på en ny hoj till våren. En av anledningarna är att milla vill sitta bakpå och det är mindre funkis med dom jag har nu. Det lutar åt en England/Irlandssemester på hoj i sommar:Bugar

Last edited:
Låt framföra att dina hästar är lika mycket värda som hennes bildligt sett. Eller förresten gör inte det.

Om det inte är av ekonomiska eller utrymmesskäl ser jag inga hinder att du skulle kunna behålla dina motorcyklar om du nu är fäst vid dem.

Finns ett tillägg i mitt förra:D

Edit: nädå det kommer att bli bra att få sätta sig på en ny hoj till våren. En av anledningarna är att milla vill sitta bakpå och det är mindre funkis med dom jag har nu. Det lutar åt en England/Irlandssemester på hoj i sommar:Bugar

Låter härligt! Åk upp till Skottland och se dig omkring. Ska finnas oerhört vackra vägar och omgivningar som jag tror att Milla skulle uppskatta. Har du kört på "fel" sida av vägen förr? Det tar lite tid att acklimatisera sig.

Finns ett tillägg i mitt förra:D

Jag såg det. Förstod att du skojade lite :) Eller så vet du att Milla läser allt du skriver här :näsblod

Last edited:
Låter härligt! Åk upp till Skottland och se dig omkring. Ska finnas oerhört vackra vägar och omgivningar som jag tror att Milla skulle uppskatta. Har du kört på "fel" sida av vägen förr? Det tar lite tid att acklimatisera sig.

Enligt många så kör jag ofta på fel sida av vägen, speciellt i kurvorna:confused:

Enligt många så kör jag ofta på fel sida av vägen, speciellt i kurvorna:confused:

Då kommer du att känna dig som hemma i England. Allvarligt talat så gäller det att tänka sig för lite. Det tar ett par dagar att vänja sig. Tar man det bara försiktigt är det nog ingen fara.

Fan vad vi kapade denna tråden....

Vi borde rapportera till en moderator.

Flåt back on track.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...