BKK på knudan..

Vi får båda anmäla oss till en BKK kurs helt enkelt. Har inte undersökt vilka datum som kan vara aktuella än för min del.

En moderator kommer säkert att rensa i tråden om han eller övriga känner att det är nödvändigt. Vi lägger ner allt som inte har med BKK att göra från och med nu.

Fan vad vi kapade denna tråden....

Vi borde rapportera till en moderator.

Flåt back on track.

BKK den 21:e

1. Ripster
2. Kimi
3. Bjork3n
4. DasPB
5. Oas
6. Maddielene
7. teXmeX
8. Riddick
9. ev Vilse
10. ev satanja

BKK den 22:e

1. Bjork3n
2. DasPB
3. voody75

Får jag också följa med. :-) Har i alla fall bokat steg 1 fast den 22:a. Fullt redan den 21:a om jag läste rätt i bokningssystemet. Premiär på Knutan. :-)
Betyder det att jag kommer bli biten och byta ut min alltiallo TDM mot en sportigare hoj sedan?

Har alltid trott att 1000cc är penisförlängare :va

Läs om, läs rätt!

1. Ripster
2. Kimi
3. Bjork3n
4. DasPB
5. Oas
6. Maddielene
7. teXmeX
8. Riddick
9. ev Vilse
10. ev satanja

1. Bjork3n
2. DasPB
3. voody75

Får jag också följa med. :-) Har i alla fall bokat steg 1 fast den 22:a. Fullt redan den 21:a om jag läste rätt i bokningssystemet. Premiär på Knutan. :-)
Betyder det att jag kommer bli biten och byta ut min alltiallo TDM mot en sportigare hoj sedan?

Klart du skall hänga på. och det där med om en hoj är sportig eller ej sitter mest i piloten. Fråga bara Aste:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Last edited:
Läs om, läs rätt!

Klart du skall hänga på. och det där med om en hoj är sportig eller ej sitter mest i piloten. Fråga bara Aste:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Sportig pilot. Du ser. Man måste alltså ha en motorcykel snabb nog att flyga med...

Du tror inte att han som kör ER6:a försöker antyda att 1000cc är penisförlängare då eftersom han är avis på din FZ1:a? Jag menar att han kanske läste rätt? Eller tänker jag fel nu? ;-)

Sportig pilot. Du ser. Man måste alltså ha en motorcykel snabb nog att flyga med... iof har jag ju gjort det på den där kantiga bron vid riseberga eller vad det nu heter...

Du tror inte att han som kör ER6:a försöker antyda att 1000cc är penisförlängare då eftersom han är avis på din FZ1:a? Jag menar att han kanske läste rätt? Eller tänker jag fel nu? ;-)

Mmmm så är det nog mina 34 hästar på hjulet retar dom flesta:D

Min 1a BKK var i toktregn... på Sofiiiiiiiiii,s hoj och det var en upplevelse jag inte vill vara utan:)

Last edited:
Sådär ja då är man bokad o klar, hoppas man slipper regn denna gången. men hur det än blir så kommer det bli SKITKUL!
Var fullt den 21e så det fick bli den 22e. cs där:yoparty

1. Ripster
2. Kimi
3. Bjork3n
4. DasPB
5. Oas
6. Maddielene
7. teXmeX
8. Riddick
9. ev Vilse
10. ev satanja

1. Bjork3n
2. DasPB
3. voody75
4. EricMetal

Det heter KnuDan ffs!!!:mad:

Och du kommer INTE att byta ut din TDM, du kommer att ha den OCKSÅ! :D

Jag har för övrigt också joinat penisförlängarskaran, min motor är på knappa 1100 cc... :tuttar :arsele :näsblod

Eller kanske redan på internutbildningen? ;)
Premiär med min nya hingst blir på Avrostningen den 17 april :hoppa
Ja, om vi ska fortsätta OT OCH vara petiga så blir det ju 14 april på Gelleråsen. Internutbildningen vet jag ju inte när den är. Än... :tungan

DU har också nytt, härligt med ny, fräsch pojke. :D

Ser fram emot säsongen iaf och hoppas att du lägger upp ett lager piskor som vi kan använda på ROH:arna som hamnar i våra "händer". *MUAAHAHAHAHAAAAA*

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti