Hemska tanke! Hä hä!GSXR1100R skrev:Hoppas att Ölbjörn dyker upp i depån nästa vår, nu kan han ju öla och meka utan att behöva tänka på att vara körbar nästa morgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hemska tanke! Hä hä!GSXR1100R skrev:Hoppas att Ölbjörn dyker upp i depån nästa vår, nu kan han ju öla och meka utan att behöva tänka på att vara körbar nästa morgon.
Köp en gathoj och bli som folk tycker jag.Bj.O.rn skrev:Vill tacka alla som hejat under dom här åren, alla gliringar man fått samt dom kul helgerna både på och vid banan. Beslutade mig att lägga ner totalt under hösten, lusten finns inte längre, jag orkade inte ens åka å kika på B-racet i oktober i Linköping. Hojen har jag inte ens petat på sen jag ställde ner den i garaget efter enda racet i år (början av Juli..).
Jag har klarat mig bra trots allt, blivit bankrutt utan att fördärva vare sig mig själv eller maskin, tagit poäng i samtliga av de få race jag ställt upp i utom mitt första, ett helt ok resultat! Nu är dock kassan, modet och motivationen slut. Kanske vi syns i nån depå framöver, eventuellt.. möjligen..
/B
De e ju de han ska! Fethajja vilken posörhoj, ducce med öhlinare o grejjerSilwer skrev:Köp en gathoj och bli som folk tycker jag.
Nog måste du sakna lite söndagsåkande iaf?
hehehe, vid kormojenHanneZ skrev:De e ju de han ska! Fethajja vilken posörhoj, ducce med öhlinare o grejjer![]()

Ja men då så. Då är det bara att lägga av. Det finns mycket annat roligt här i världenBj.O.rn skrev:Nu är dock kassan, modet och motivationen slut.
Hä hä heter det, speciellt viktigt i bj.O.rns egna tråd!Silwer skrev:hehehe, vid kormojen![]()

Historielösa stackare som hädar med ett he he...Torkel skrev:Hä hä heter det, speciellt viktigt i bj.O.rns egna tråd!![]()
. Vad ska du nu hitta på när våren kommer
. Jag hoppas du kommer och sparkar mig i röven på första b-Rejset 2006
.Torkel skrev:Hä hä heter det, speciellt viktigt i bj.O.rns egna tråd!![]()
tanken är att det blir lite gatåka, kanske.. Tävlingar blir det definitivt inte mer i alla fall.Bj.O.rn skrev:Tack.. en del kommer ihåg, hähä..
Nä, jag säljer inte hojen, den är snart betald..tanken är att det blir lite gatåka, kanske.. Tävlingar blir det definitivt inte mer i alla fall.
/B
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |