Bj.O.rn tackar för sig

Tråkigt att höra men jag vet hur det kan kännas.
Gör som jag, kör lite 250 så kommer suget tillbaks. :)

Puss på dig..

Känner likadant. Men förhoppningen är lite ERF nästa år..

Då kommer jag på framhjulet som vanligt...

:tummenupp

Helt rätt Björn, brinner du inte för längre det så lägg ner.

Hoppas vi ses ändå, ta det easy på vägen nu.

Är det tacken för att man leverar grappa till dig! :mad:

Hoppas på at tdet blir likadant för dig som för Wenhov, dvs att du kommer tillbaka efter en säsong! :)

Bj.O.rn skrev:
Vill tacka alla som hejat under dom här åren, alla gliringar man fått samt dom kul helgerna både på och vid banan. Beslutade mig att lägga ner totalt under hösten, lusten finns inte längre, jag orkade inte ens åka å kika på B-racet i oktober i Linköping. Hojen har jag inte ens petat på sen jag ställde ner den i garaget efter enda racet i år (början av Juli..).

Jag har klarat mig bra trots allt, blivit bankrutt utan att fördärva vare sig mig själv eller maskin, tagit poäng i samtliga av de få race jag ställt upp i utom mitt första, ett helt ok resultat! Nu är dock kassan, modet och motivationen slut. Kanske vi syns i nån depå framöver, eventuellt.. möjligen..

/B
Köp en gathoj och bli som folk tycker jag.
Nog måste du sakna lite söndagsåkande iaf?

Bj.O.rn skrev:
Nu är dock kassan, modet och motivationen slut.
Ja men då så. Då är det bara att lägga av. Det finns mycket annat roligt här i världen :tummenupp

Tjaba Björn !
När jag pratade med dig i förrgår sa du inget om att du skulle trappa ner.
Men jag stödjer dig i ditt beslut. Men jag kommer att terra dej med frågor så jag får mer fart både i mig o Duccen till nästa år.
Men jag tror att vi komme att ses i depån när ölen o whiskyn kommer på bordet ev Grappan :banana . Vad ska du nu hitta på när våren kommer :hördu . Jag hoppas du kommer och sparkar mig i röven på första b-Rejset 2006 :fatta! .

Torkel skrev:
Hä hä heter det, speciellt viktigt i bj.O.rns egna tråd! :mattias

Tack.. en del kommer ihåg, hähä..

Nä, jag säljer inte hojen, den är snart betald.. :gnissla tanken är att det blir lite gatåka, kanske.. Tävlingar blir det definitivt inte mer i alla fall.

/B

Bj.O.rn skrev:
Tack.. en del kommer ihåg, hähä..

Nä, jag säljer inte hojen, den är snart betald.. :gnissla tanken är att det blir lite gatåka, kanske.. Tävlingar blir det definitivt inte mer i alla fall.

/B

Jag har den äran att grattinera dig idag iallafall!

Bifogat

• bjorn.JPG
    bjorn.JPG
    66.8 KB · Visningar: 131
Du vet Bj.O.rn... det finns alltid plats för en till på posteringarna... Nästan lika roligt men mycket billigare.

Samma möjlighet att dricka pilsner i depån... Gigantiska möjligheter att tracka de som kört som krattor. När de säger "å så kom ja å så kom han och så ba' liksom släppte det" så kan du bara säga "nähädu lilla gubben, du fulbromsade..." :D

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back