bio

humlan

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
CBR 600RR-07
är lite sugen på att gå på bio på söndag......tänkte väl kolla på Pirates of the Caribbean ......tänkte höra om nån hänger på......

så söndag kl 18...... :D .,..

hoppas nån hänger på i varje fall vill liksom inte sitta själv i mörkret.. :rolleyes:

Roger, That!!:banana Den filmen är grymt bra och jag har endast sett den på taskig hemma bio!:D Så jag kan unna mig ett bio besök

*host* + en brud som har för mycket kläder på sig i filmen :slicka :kär

(men det får duga ändå) :D

NAAAAJ jag kan inte komma ska ju på SINBAD i helgen å en bio får räcka annars :kulspruta min revisor mig DÖD men kolla åt mig så blir jag glad telepatera över alla minnes bilder så är jag tacksamm

/tack på förhand :crash

Har varit på Sinbad nu .. det va en röööökare i krysset som man säger om man precis fyllt 7 år

Jag kanske hakar på... vem vet... har sett den på fattigmans-DVD... men kanske vore skoj att se den i goa vänners lag...

MEN HALLÅ det är ju för f.a.n final i fotbolls vm för damer då med Sverige som en deltagare!!!!!!!!!!!!

tänkte inte på det :rodnar .....man kansek ska ta och flytta bion till en annán dag istället....verkar ändå inte som att det vill komma nån......

aRWe skrev:
MEN HALLÅ det är ju för f.a.n final i fotbolls vm för damer då med Sverige som en deltagare!!!!!!!!!!!!

Nej just de ställ in bion å heja fram tjejerna till seger :fakta

Men de kommer bli svårt å vinna mot dyskarna

Och ?................... Någon skrev i VLT att matchen är jämförbar med Division 3-fotboll... hur många spanar på det?

Det var MotoGP idag, och Formel 1... - det är nåt att titta på...

aRWe skrev:

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025