Bilrelaterade diskussioner

Ifall Biltemalänken försvinner kan vi skriva här att det är XZN.
På engelska produkter finns det en snarlik med annan vinkel på hörnen.
Ja, jag hittade lite andra i hyllan på Biltema, precis som du skriver heter de XZN. Hittade aldrig det när jag googlade på "14 tagg Torx". Kan tillägga att just den skruven har storlek M10. Lite förvillande när man själv tänker gänga när man ser det.

Ja, jag hittade lite andra i hyllan på Biltema, precis som du skriver heter de XZN. Hittade aldrig det när jag googlade på "14 tagg Torx". Kan tillägga att just den skruven har storlek M10. Lite förvillande när man själv tänker gänga när man ser det.
Kanske för att den är 12-kantig och inte 14? Det är tre kvadrater med gemensamt centrum.

Kanske för att den är 12-kantig och inte 14? Det är tre kvadrater med gemensamt centrum.
Haha, jag har ju inte dubbelkollat :kramaFörsökte räkna på min lilla bild och kom fram till 7, halvvägs. Alltså 14. Men 12 känns ju mer logiskt då det är dubbelt mot Torx.

Vet inte. Dottern behöver en sjusits, så vi var och köpte en gammal Sharan från 2003 igår. Har lite fix att göra på den. Sedan kan ungarna klättra hur de vill, den är inte värd några pengar.
Jag får rysningar... :3freak :hihi Jag kikade en del på dessa när det begav sig, men det blev en mindre Touran istället som väl inte är helt perfekt, men som ändå var byggd som bilar på denna sidan 1980-talet. Amerikansk design (Ford Galaxy) och kvalitet, men de är ju rymliga och snorbilliga idag om man hittar en som inte rostat bort (jag kan ge dig en lista på saker att kolla upp, om det inte visat sig) :krama Kör så det ryker!! :yoparty

*/ ?>
Back