warrior
Guest
Är det någon som kan rekomendera en billig försäkringsbolag, för nuvarande ( länsförsäkringar ) är ganska dyra (3000/mån) fasten hojen står på farsan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ring alla bolag och kolla. Olika för alla. Lottodragning på priserna.warrior skrev:Är det någon som kan rekomendera en billig försäkringsbolag, för nuvarande ( länsförsäkringar ) är ganska dyra (3000/mån) fasten hojen står på farsan.
warrior skrev:Är det någon som kan rekomendera en billig försäkringsbolag, för nuvarande ( länsförsäkringar ) är ganska dyra (3000/mån) fasten hojen står på farsan.
Ring försäkringar&sånt, där får just du det jättebilligt, men säg inte det till nån...warrior skrev:Är det någon som kan rekomendera en billig försäkringsbolag, för nuvarande ( länsförsäkringar ) är ganska dyra (3000/mån) fasten hojen står på farsan.
campar skrev::corn
(Mitt första på SH, men nu tyckte jag det var dax)
Skriv den på dig själv till att börja med :kockowarrior skrev:Är det någon som kan rekomendera en billig försäkringsbolag, för nuvarande ( länsförsäkringar ) är ganska dyra (3000/mån) fasten hojen står på farsan.
warrior skrev:Är det någon som kan rekomendera en billig försäkringsbolag, för nuvarande ( länsförsäkringar ) är ganska dyra (3000/mån) fasten hojen står på farsan.
Magiskt... Det är bara för att alla tvingar dig att ha den nyaste hojen va?warrior skrev:ja får kolla upp det, säsongen närmar sig, och jag blir bara ivrigare för att gränsla hojen, men som student har man inte mycket klirr i kassan. tack för alla svar
Jag tror att det där har diskuterats så inåt norden på det här forumet. Men som svar på din fråga; det finns de som tycker det är ok att rycka handväskan av faster Agda 85 också.HumAnyt skrev:kollade vad försäkringen kostade på den nya gsxr 1000, på mej skulle den kosta ca4500:- imånaden, och 25000:-!! i självrisk. har bara + bla bla bla
HumAnyt skrev:kollade vad försäkringen kostade på den nya gsxr 1000, på mej skulle den kosta ca4500:- imånaden, och 25000:-!! i självrisk. har bara kollat ett bolag visserligen. Varför ska jag sätt försäkringen på mej för när jag kan ha den på far och betala 1000:- imånaden, jag har bilen och crossen stående på mej och några andra grejer och betalar över 15000:- om året i premier som det är nu. jag betalar hellre 5000 (totalt 10000mer i självrisk om det skulle hända nåt om för jag är under 24. när det står tydligen i vilkoren att man får vara under 24 att köra men med den högre självrisken, är det då till att låta andra betala för sitt nöje? Även om far kommer att nyttja hojen nån gång? är tyvärr inte född med en silversked... och nej, en biligare hoj är inte ett alternativ...
inget gatlopp efter mej nu bara, är min åsikt bara, vet att många är av en helt annan åsikt, men är det helt fel att göra så verkligen? För tex hur många av alla hojar och bilar, tex m3 osv, som står på 50åringar som inte suttit i bilen och det är en 20åringen som kör dom?
förresten, var snäll, mitt första inlägg härhar bara läst innan utan att göra mej hörd...
Mvh
Rasmus
Student, betalar 130 000 kr för en hoj, 15 000 kr i försäkringar per år exkl hojen och är inte född med en silversked. Kanske en i guld? Om man har råd att äga en bil, en cross plus en 130 000 kr hoj så kan man inte skylla på att man är en "fattig student". Att försäkringspremierna är orimliga är det inget att diskutera om men det blir dyrare när inte alla är med och betalar. Skall man vara med och leka får man betala för sig, det tycker jag är ganska normalt men vad vet jag?HumAnyt skrev:k...den nya gsxr 1000, ... skulle den kosta ca4500:- imånaden, och 25000:-!! i självrisk. jag har bilen och crossen stående på mej och några andra grejer och betalar över 15000:- om året i premier som det är nu. är tyvärr inte född med en silversked... och nej, en biligare hoj är inte ett alternativ...
warrior skrev:Är det någon som kan rekomendera en billig försäkringsbolag
Du betalar farsan premie ja... inte en egen. right?warrior skrev:till er alla som tror att jag snyltar på farsan så har ni jävligt fel , jag pyntar ut allt själv, så lägg ner skitsnacket
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |