Bilder - Tokholm, eftermiddagsrunda.

Status
Ej öppen för fler svar.

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Men var du inte tvungen att väja ner i diket och ta en omväg ut på åkern för att inte fronta den röda vingliga hojen med det mycket spännande spårvalet? Skämt åsido. Bra att du hade kul!
PULKA skrev:
jag var med på turen och det var ju inga problems alls, gick kalas bra och var skoj o trevligt, kör såklart med på nästa runda :yoparty
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Trinity skrev:
Att känna sig träffad eller orättvist anklagad är två helt skilda saker. Vi kom i lungt tempo eftersom vägen är exremt smal med många skymda kurvor. Och blir omdånad av 18 hojar varav flera av dem inte höll sig på sin sida av vägen är sånt som kan hända i hojvärlden. Som R1Amber skrev så bra-sluta lipa o håll till höger. Men att sen läsa att jag vinglat runt var bara för mycket. De 18 hojarna bräckte mina "spännande" spårval med hästlängder!
Möttes ni eller blev ni omkörda?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Trinity skrev:
Hej Bimbo!
Ska bara torka upp blodet i ringen från min match tidigare idag... Men du är välkommen,jag tackar aldrig nej till att få slå någon på käften ;)
Eh, oj. Vad sägs om lite grekisk-romersk brottning istället? Jag är bättre på det.
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Vi möttes på dockskåpsväg men det gick bra. Det var överdriften av berättelsen som jag tyckte var något överflödig och fånig. Det enda som vinglar är hans fingrar på tangentbordet. Hej hopp!
Mille-R skrev:
Möttes ni eller blev ni omkörda?
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Trinity skrev:
Vi möttes på dockskåpsväg men det gick bra. Det var överdriften av berättelsen som jag tyckte var något överflödig och fånig. Det enda som vinglar är hans fingrar på tangentbordet. Hej hopp!
Ok, jag tolkade "omdånad av 18 hojar" som att ni blev omkörda bara. Var ju lite konstigt då Benkar skrev att ni möttes.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag spammar. Dumma mig. Jag ska ta och PM-bomba Trinity istället. Herrå!
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Mille-R skrev:
Ok, jag tolkade "omdånad av 18 hojar" som att ni blev omkörda bara. Var ju lite konstigt då Benkar skrev att ni möttes.

Blev också lite fundersam över det där men sen kom jag fram till att det var nån av kvinnligt kön som skrev det och litade helt på benkars historia. :D
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
Stackare... Köp en större hoj så känns det genast bättre. Tror att du kan ha missat något men denna diskussion känns nååååågot avslutat.
sege skrev:
Blev också lite fundersam över det där men sen kom jag fram till att det var nån av kvinnligt kön som skrev det och litade helt på benkars historia. :D
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Trinity skrev:
Stackare... Köp en större hoj så känns det genast bättre. Tror att du kan ha missat något men denna diskussion känns nååååågot avslutat.

Jopps, mer och större motorcykel är PRECIS vad jag behöver. Så jag kan kompensera för mina katastrofala körförmåga och min lilla snopp. För mig finns det hjälp!

Frågan är nu vad du ska köpa som kan hjälpa dig...
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
En fet Retta!!! För att matcha mitt skarpa sinne för humor. Vad tror du om det lillpitt?
sege skrev:
Jopps, mer och större motorcykel är PRECIS vad jag behöver. Så jag kan kompensera för mina katastrofala körförmåga och min lilla snopp. För mig finns det hjälp!

Frågan är nu vad du ska köpa som kan hjälpa dig...
 

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Ort
I Södra Roslagen
Hoj
ZX10-R svart som natten
En polare till mig har varit dig nära... Du vet så där väldigt nära... Hon nämde något om ostbåge i både form o size...O vet du vad. Hon ångrar sig inte för allt annat är så jävla mycket bättre!
sege skrev:
Tror mer på en sur gammal Ciao.
 
Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Trinity skrev:
En polare till mig har varit dig nära... Du vet så där väldigt nära... Hon nämde något om ostbåge i både form o size...O vet du vad. Hon ångrar sig inte för allt annat är så jävla mycket bättre!

Ska du ljuga kan du väl göra det så man kan ana sanning åtminstone? Polare, du? Pfff...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top