Twosaint
Great white people
mb skrev:Går det att bli kvitt de där ränderna på huven?
Precis, det är en fruktansvärt läcker bil som jag MER än gärna skulle vilja prova. Men varför SS ränderna ? Satt dom på eller har du klistrat dit dom själv ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mb skrev:Går det att bli kvitt de där ränderna på huven?
Twosaint skrev:Precis, det är en fruktansvärt läcker bil som jag MER än gärna skulle vilja prova. Men varför SS ränderna ? Satt dom på eller har du klistrat dit dom själv ?
tycker du ska ha "FUBAR" över hela tacket. FeTt soM FaaN 1337Kleiv skrev:Satte dit dom i Torsdags (051028) och idag (051102) så åkte dom av![]()
Anledning 1: inte tillräckligt breda, skulle varit ca 4cm bredare.
Anledning 2: var inte 100% nöjd med monteringen, hoppas inte du inte läser detta Magnus
Anledning 3: jag känner mig splittrad och vet inte om jag gillar det eller hatar det.
Funderar eventuellt att göra så här....

FUBAR skrev:tycker du ska ha "FUBAR" över hela tacket. FeTt soM FaaN 1337![]()

Kleiv skrev:Satte dit dom i Torsdags (051028) och idag (051102) så åkte dom av![]()
Anledning 1: inte tillräckligt breda, skulle varit ca 4cm bredare.
Anledning 2: var inte 100% nöjd med monteringen, hoppas inte du inte läser detta Magnus
Anledning 3: jag känner mig splittrad och vet inte om jag gillar det eller hatar det.
Funderar eventuellt att göra så här....
Biturbo skrev:I mitt tycke är inga porschar efter 993 snygga.. 977 börjar likna något igen men.. Nja..

Espen skrev:Ja, skulle kapa vänster lillfinger för en 993 Turbo, snyggare bil går inte att uppbringa!
Men även en 997:a med inspiration från RS -74 hade väl kanske accepterats...![]()
Biturbo skrev:Hade en 993TT förut.. Fina bilar som attans.. Men njä. Inget nyare än den vill ja ha..

Kleiv skrev:Glöm nu inte att berätta att det var en 993 turbo S med 450hk också![]()
kajlyl skrev:Vita ränder istället kanske?
eller så stripar du i stil med Gt3 RS men med "turbo" istället
Biturbo skrev:Behöver juinte göra det då du gjorde det åt... Tack!![]()
Bengan skrev:
darth_igel skrev:Farsan hade en 911 Carrera -75 med RS-motorn i. Speciell snikmodell som är några kilo tyngre än den äkta RSen men med lika mycket ös. Bara den motorn är värd mer än en fin 911 Carrera från 80talet.
Han sålde den för några år den och köpte en Alfa Romeo GTA.
Drömbilen bland Porscharna är 930 Turbo 3,0. Finns det vackrare bilar?
Kleiv skrev:Ge mig lite mer info om 930 Turbo ,det är ju en sån så qvarnis har och jag vet inget om den.
darth_igel skrev:http://www.qv500.com/porsche91127p3.php
Finns ganska mycket fakta där.
darth_igel skrev:http://www.qv500.com/porsche91127p3.php
Finns ganska mycket fakta där.
Porsches först landsvägsturbo, kom -75. Bland det värst som fanns för allmän väg på den tiden.
"Gå ut innan du börjar gasa vid omkörnig" sa ägaren när farsan skulle prova en.
Turbokicken är enorm. Finns inget jag åkt som kan mäta sig med den här bilen. Finns även en 3.3liters version som har ännu mer krut men som till följd av detta är så gott som okörbar.
Finns även en specialversion med 935-kaross. Bild:http://www.seriouswheels.com/pics-pqr/Porsche-911-Black-Modified-st.jpg
Biturbo skrev:-78 kom 930 3,3:an som hade 300 hk. Den byggdes fram till -89
-90 Byggdes inga turbovarianter av 911:an
-91 kom 964 med en något modifierad 3,3:a Den gav 320 hk. Den byggdes fram till -92
-93 kom 964 3,6 som hade 360 hk. Den byggdes fram till -94
-95 Byggdes inga turbovarianter av 911:an
-96 kom 993 3,6 och hade 408 hk. Den första 911 turbon med dubbelturbo och 4wd. Den byggdes tom 98.
Kleiv skrev:Har du lite bilder på dessa (gärna mer info), jag är helt n00b på äldre Porschar men skulle vilja veta mer? tack för infon mvh Kleiv.
|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |