Bilder tagna av en Canon EOS 350D

Kleiv

Inte som dig...
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
R1 -04
Kompisen har köpt en ny systemkamera så vi var ute och tog några bilder, motivet är min bil mvh Kleiv.

Bifogat

• 20051031 001.jpg
    20051031 001.jpg
    79 KB · Visningar: 255
  • 20051031 003.jpg
    20051031 003.jpg
    77 KB · Visningar: 194
  • 20051031 005.jpg
    20051031 005.jpg
    59.5 KB · Visningar: 168
  • 20051031 006.jpg
    20051031 006.jpg
    77 KB · Visningar: 185
  • 20051031 011.jpg
    20051031 011.jpg
    94.6 KB · Visningar: 390
  • 20051031 022.jpg
    20051031 022.jpg
    87.5 KB · Visningar: 268
Erkänn att du försöker maska bort ditt behov att visa upp din bil genom att skylla på din kompis som "skaffat en EOS350-kamera". :7peta :hihi

Mer ljus! Ta ett par i dagsljus så vi får se hur den ser ut. :tummenupp Är det Götaforsliden på sista bilden?

Tjenare. Miljön och bilen är bra. Du kan tänka på att köra med längre slutartid nästa gång, då kommer du att få in mer ljus i kameran och detaljerna kommer att synas mer.

Kleiv skrev:
Kompisen har köpt en ny systemkamera så vi var ute och tog några bilder, motivet är min bil mvh Kleiv.

Schysst bil, men kan ni inte prova kameran i dagsljus också? Har inte fattat varför man vill hålla en sån bil inspärrad i ett garage öht...

FREE WILLY!!! :yoparty

gia skrev:
Schysst bil, men kan ni inte prova kameran i dagsljus också? Har inte fattat varför man vill hålla en sån bil inspärrad i ett garage öht...

FREE WILLY!!! :yoparty

Han var ivrig att få prova den men till helgen så är han ledig innan det blir mörkt :)

Kleiv skrev:
Han var ivrig att få prova den men till helgen så är han ledig innan det blir mörkt :)
Snygg bil, vad är det för en? :hihi

Jag är kass på bilar. :rodnar

Men annars var bilderna snygga.

Bild nr 5, om man räknar ovanifrån och åt höger, blev kanon. De andra blev allt för mörk/dålig bild på.

har länge funderat på att köpa en EOS 300D eller den nya 350(?)D, men som vanligt så har jag knappt råd med vatten efter räkningarna är betalda :gnissla

Jag har en EOS 350 D det ar en helt underbar kamera. Har haft min EOS 50 (analog 35 mm) hittills och mindre diggisar men inget klaer denna kameran. Har pratat med folk in the know och alla sager att 350 D ar klart overlagsen 300 (aven i pris hehe). Jag har inte angrat en sekund att jag kopte den!! For forsta gangen sedan jag pluggade foto for 7 ar sedan har jag aterfatt intresset att leka med kameran. Sa scysst och anvandar vanlig. Eos ar bra!!!
Men som micke sade, okad slutar tid hade fixat de morkare bilderna, se till att hitta ett bra underlag eller ta me ett stativ. Andra bilars tak brukar funka ganska bra om man inte har ett framtungt objektiv. :tummenupp
Kram
Glomde ju saga SNYGGGGGGG bil !!!!!! dreggel

Porsche 911 har alltid varit och kommer alltid att vara min drömbil! Fy fan va fet din var (är). Mera bilder tack! :)

*/ ?>
Nyheter
Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Back