Kompisen har köpt en ny systemkamera så vi var ute och tog några bilder, motivet är min bil mvh Kleiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
morlock skrev:Erkänn att du försöker maska bort ditt behov att visa upp din bil genom att skylla på din kompis som "skaffat en EOS350-kamera".![]()
![]()
Halogen skrev:Är det Götaforsliden på sista bilden?
Kleiv skrev:Kompisen har köpt en ny systemkamera så vi var ute och tog några bilder, motivet är min bil mvh Kleiv.
John skrev:Blev ju kanonsnyggt när du lackade fälgarna svarta..![]()
Kleiv skrev:Kompisen har köpt en ny systemkamera så vi var ute och tog några bilder, motivet är min bil mvh Kleiv.

gia skrev:Schysst bil, men kan ni inte prova kameran i dagsljus också? Har inte fattat varför man vill hålla en sån bil inspärrad i ett garage öht...
FREE WILLY!!!![]()
Snygg bil, vad är det för en?Kleiv skrev:Han var ivrig att få prova den men till helgen så är han ledig innan det blir mörkt![]()

Om du kan läsa så står det under hans avatarSolid snake skrev:Snygg bil, vad är det för en?
Jag är kass på bilar.![]()
Jajaja, modell säger inget och jag tänker inte Googla det.Nitrogen skrev:Om du kan läsa så står det under hans avatar![]()
Solid snake skrev:Snygg bil, vad är det för en?
Jag är kass på bilar.
Men annars var bilderna snygga.

Det är en Porsche, darling!Solid snake skrev:Jajaja, modell säger inget och jag tänker inte Googla det.![]()
John skrev:Kleiv, får man spana på den nästa gång man hälsar på i Göteborg?![]()

|
|
Stark Future tredubblar omsättningen
Barcelona, Spanien – april ... |
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |