Bilder SVT 2011

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Tjena allihopa. Jag vet att man gärna vill snacka av sig å så efter en gp tur på hojen men kam ni flytta det till svt tråden istället så vi enbart har bilder och nån enstaka bildkommentar i den här tråden.

Ps. Hoppas att ni hade det sjukt roligt idag. Själv fick jag nöja mig med rullstolsrally på sjukhuset.
 

manneman

Guest
Jag är 44 så passa dig:gnissla

demotivational-posters-okay-hold-on-tight1.jpg
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Å här har vi ett par deltagare från snigelgruppen. Ganska många 40+ så det är väl si å så med blåsorna...


Syns dåligt i mobilen men jag är nog utanför bild. Jag gick inte för att jag behövde utan för att de andra gick och jag tänkte att det oxå var en gruppaktivitet. :gnissla
 

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Syns dåligt i mobilen men jag är nog utanför bild. Jag gick inte för att jag behövde utan för att de andra gick och jag tänkte att det oxå var en gruppaktivitet. :gnissla

Äh, säg nu som det är. Alla vet att du sittkissar bakom granen där borta :D
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Ort
Söderut
Hoj
Dajtåna trackbike
Hörrö!! Du träffade mig igår. Såg jag ut att vara smidig nog att försöka ge mig på sittkissning ute i naturen?? Nä just det! Ungj*vel. :D

Jag får nog ta å ladda upp en högupplöst bild. Det finns nämligen 3 tomtar på bilden...

Själportättet får bli när jag stoltserar i ROH Bm tröjan. Standin dock men ack så stolt :)
 

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Ort
Söderut
Hoj
Dajtåna trackbike
Hörrö!! Du träffade mig igår. Såg jag ut att vara smidig nog att försöka ge mig på sittkissning ute i naturen?? Nä just det! Ungj*vel. :D

Jag får nog ta å ladda upp en högupplöst bild. Det finns nämligen 3 tomtar på bilden...

Själportättet får bli när jag stoltserar i ROH Bm tröjan. Standin dock men ack så stolt :)
:banana
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag får nog ta å ladda upp en högupplöst bild. Det finns nämligen 3 tomtar på bilden...

Själportättet får bli när jag stoltserar i ROH Bm tröjan. Standin dock men ack så stolt :)
:banana

Jag räknade till fyra som tomtade ut i skogen för gruppkissning. Alltså jag och tre till. Hädanefter får långsam grupp heta Prostatagruppen. :D

Edit: Jag ger mig fan på att snabb grupp har kisstankar i de där pucklarna de har på ryggen. :brinnerup
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Top