Bilder SVT 2011

Tjena allihopa. Jag vet att man gärna vill snacka av sig å så efter en gp tur på hojen men kam ni flytta det till svt tråden istället så vi enbart har bilder och nån enstaka bildkommentar i den här tråden.

Ps. Hoppas att ni hade det sjukt roligt idag. Själv fick jag nöja mig med rullstolsrally på sjukhuset.

Jag är 44 så passa dig:gnissla

demotivational-posters-okay-hold-on-tight1.jpg

Å här har vi ett par deltagare från snigelgruppen. Ganska många 40+ så det är väl si å så med blåsorna...

Syns dåligt i mobilen men jag är nog utanför bild. Jag gick inte för att jag behövde utan för att de andra gick och jag tänkte att det oxå var en gruppaktivitet. :gnissla

Syns dåligt i mobilen men jag är nog utanför bild. Jag gick inte för att jag behövde utan för att de andra gick och jag tänkte att det oxå var en gruppaktivitet. :gnissla

Äh, säg nu som det är. Alla vet att du sittkissar bakom granen där borta :D

Hörrö!! Du träffade mig igår. Såg jag ut att vara smidig nog att försöka ge mig på sittkissning ute i naturen?? Nä just det! Ungj*vel. :D

Jag får nog ta å ladda upp en högupplöst bild. Det finns nämligen 3 tomtar på bilden...

Själportättet får bli när jag stoltserar i ROH Bm tröjan. Standin dock men ack så stolt :)

Hörrö!! Du träffade mig igår. Såg jag ut att vara smidig nog att försöka ge mig på sittkissning ute i naturen?? Nä just det! Ungj*vel. :D

Jag får nog ta å ladda upp en högupplöst bild. Det finns nämligen 3 tomtar på bilden...

Själportättet får bli när jag stoltserar i ROH Bm tröjan. Standin dock men ack så stolt :)
:banana

:banana

Jag räknade till fyra som tomtade ut i skogen för gruppkissning. Alltså jag och tre till. Hädanefter får långsam grupp heta Prostatagruppen. :D

Edit: Jag ger mig fan på att snabb grupp har kisstankar i de där pucklarna de har på ryggen. :brinnerup

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back