Bilder SVT 2011

Tjena allihopa. Jag vet att man gärna vill snacka av sig å så efter en gp tur på hojen men kam ni flytta det till svt tråden istället så vi enbart har bilder och nån enstaka bildkommentar i den här tråden.

Ps. Hoppas att ni hade det sjukt roligt idag. Själv fick jag nöja mig med rullstolsrally på sjukhuset.

Jag är 44 så passa dig:gnissla

demotivational-posters-okay-hold-on-tight1.jpg

Å här har vi ett par deltagare från snigelgruppen. Ganska många 40+ så det är väl si å så med blåsorna...

Syns dåligt i mobilen men jag är nog utanför bild. Jag gick inte för att jag behövde utan för att de andra gick och jag tänkte att det oxå var en gruppaktivitet. :gnissla

Syns dåligt i mobilen men jag är nog utanför bild. Jag gick inte för att jag behövde utan för att de andra gick och jag tänkte att det oxå var en gruppaktivitet. :gnissla

Äh, säg nu som det är. Alla vet att du sittkissar bakom granen där borta :D

Hörrö!! Du träffade mig igår. Såg jag ut att vara smidig nog att försöka ge mig på sittkissning ute i naturen?? Nä just det! Ungj*vel. :D

Jag får nog ta å ladda upp en högupplöst bild. Det finns nämligen 3 tomtar på bilden...

Själportättet får bli när jag stoltserar i ROH Bm tröjan. Standin dock men ack så stolt :)

Hörrö!! Du träffade mig igår. Såg jag ut att vara smidig nog att försöka ge mig på sittkissning ute i naturen?? Nä just det! Ungj*vel. :D

Jag får nog ta å ladda upp en högupplöst bild. Det finns nämligen 3 tomtar på bilden...

Själportättet får bli när jag stoltserar i ROH Bm tröjan. Standin dock men ack så stolt :)
:banana

:banana

Jag räknade till fyra som tomtade ut i skogen för gruppkissning. Alltså jag och tre till. Hädanefter får långsam grupp heta Prostatagruppen. :D

Edit: Jag ger mig fan på att snabb grupp har kisstankar i de där pucklarna de har på ryggen. :brinnerup

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back