Tre år och 2000 mil senare ser den nästan likadan ut.. Och inte några problem på vägen, bra grejjer!![]()
![]()
Ytterliggare ett par år och ett antal mil senare. Dock höstkläder på bilden. Fortfarande inga problem

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tre år och 2000 mil senare ser den nästan likadan ut.. Och inte några problem på vägen, bra grejjer!![]()
![]()

OM man nu hittar någon som sagt.. Har hört så mycket gott om motorn 
Nu e den där den ska vara hos mig![]()
Mycket trevligt val!
så jag har bara startat den en gång. Men lät lovande (Men ny pipa va?) ser att du kör Husa
Fan va snygg den är i gul o Blå.. Våren,,
(Nu såg jag!! du e från Örebro,, Det var där jag hämtade den,).Bergos.de har mycket delar till våra husor. Jag har själv inte gjort någon effekthöjande åtgärd på min, tycker inte det behövs för landsvägsbus (den går att slanga med utan problem i originalutförande), men det är väll alltid skoj med lite mer "uumph"
För träning skall du vara medlem i svemo-ansluten klubb samt köra glykolfritt i kylsystemet och ha ett uppsamlingskärl för alla eventuella vätskor som kan sticka ut någontans. Kostar 200 per gång som du betalar på plats. Du har nog dock närmare till Gröndal, den banan har jag kört en gång, fruktansvärt skoj! Samma krav där (isch). Tävling är det fler krav på.
passar Ktm,s kraschpuckar på Husan? eller måste man ha märkes pryl=Husa Gröndalkollade runt lite på banor,, såg att det finns? en bana i Östhammar oxå Hm?, Någon som vet något om den,,. Fan jag Måste prova Bana i sommar
passar Ktm,s kraschpuckar på Husan? eller måste man ha märkes pryl=Husa
(har liggandes Ktäm i garatchet).
har aldrig sett bilder från östhammarsbanan.
är ju närmast för mig. skulle vart kul att kunna åka
ner o kolla o känna på läget där nere.
skulle sätta på en c-tec laddare men skruv (muttern) jäv,, har hamnat snett o då måste man ju ta bort Bat,,Helvet,,, (på Pluss sidan) får bort säkrings hållaren samt allt annat men verkar som det är bra tight me kablar m.m. Får väl ladda o chansa på att det går Mycket bättre imorgon,, Fan va less jag blir Gäääsp..Snyftå den bara står där och man kan inte grensla
![]()
Ska kolla upp banan Känner ett par som har kört eller dom kanske fortfarande kör där? såg på hemsidan att dom har lite av varje och att Enduro banan verkar vara öppen... (grattis ni med vinter hojHur i helvete får man bort batteriet Från Husa 570
skulle sätta på en c-tec laddare men skruv (muttern) jäv,, har hamnat snett o då måste man ju ta bort Bat,,Helvet,,, (på Pluss sidan) får bort säkrings hållaren samt allt annat men verkar som det är bra tight me kablar m.m. Får väl ladda o chansa på att det går Mycket bättre imorgon,, Fan va less jag blir Gäääsp..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |