Bilder på våra supermotarder!

Måste dock på med en magura pump plus lite ny plast och skurna slicks :)
 

Bifogat

  • uploadfromtaptalk1362082617834.jpg
    uploadfromtaptalk1362082617834.jpg
    74.8 KB · Visningar: 235
  • uploadfromtaptalk1362082654807.jpg
    uploadfromtaptalk1362082654807.jpg
    59.3 KB · Visningar: 229
Japp:-) Dock beställde jag min förra sommaren, så jag var väldigt tidigt ute. Hoppas du får din snart.
Jag är super nöjd med min :-)

ok härligt, jag beställde i januari så ja skulle få med första lev dom hade, vart köpte du din? borde inte skilja så mycket på lev mellan firmorna tycker ja
 
ok härligt, jag beställde i januari så ja skulle få med första lev dom hade, vart köpte du din? borde inte skilja så mycket på lev mellan firmorna tycker ja

Jag köpte min på MC-Kompaniet i Väring. Dom flesta ska väl levereras i mars fatta jag det som. KTM skicka ut några som levererades i februari och resten ska komma i mars prata ktm sverige om. Dom börjades bygga i februari i fabriken iaf. Så det bör väl vara på gång:-)
 
59242_10200244761854588_1697435372_n.jpg
 
Provar nya fälgarna. Nu är det nära!

20130418_192924.jpg
 

Bifogat

  • mail.google.com.jpg
    mail.google.com.jpg
    83.2 KB · Visningar: 260
Ingen aning om Warp är semiskräp eller ej. Vet dock att det finns Warp fälgar som ser ut som dina.
Faba har jag aldrig hört talas om.

Jo färgen var helt valfri. Fegade dock ut. Skulle nog kört svarta ekrar och gröna eller blå nipplar.

3,7 kilo fram och strax över 5 bak. Nästan 1 kilo mindre fram än Goldspeed.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top