Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Likadan hoj fast med olika uppsättningar av hjul för olika ändamål..KTM lc4 640 2001.
Skall se om det är kul att köra hoj igen såhär 25 år senare.
View attachment 479553
Man vet aldrig hur djupa surhål är när man inte varit å dykt i dom..Kul med den där Ubåtsvarianten. Den har jag inte sett förut. ?
De va lite jobb å huvudbry..Hur i hela världen för man upp hojen efter en sådan dykning? Imponerande.
Sedan kör du alltså med slicks ibland. Grymt fäste jämfört med gatdäck?
Hur har hojen varit hållbarhetsmässigt? Har hört både skräckhistorier och att de kan vara evighetsmaskiner.
5kW?En lättkörd och snäll Husa 650, sista årsmodellen. Bara 5 Kw enligt regbeviset så den går väldigt lugnt. Akra för bra ljud och motorn har gått 3h sedan renovering.
View attachment 482356
Sedan står det en banmotard i garaget som skall testas på lite olika banor i sommar. Husan har jag för soliga dagar hemikring.
Alla Husa är reggade löjligt lågt, det var ett enkelt sätt att klara bullerkrav och får ner försäkringen. Strypplattan till luftburken har ett insugshål som man kanske får igenom en knappnål. Minns jag rätt kom dessa delar i en påse bredvid redan frågan fabrik och har nog aldrig monterats på någon hoj.5kW?
Hur lyckades du med det?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT