Dom stövlarna som jag hade hette Scott 250 och var rena cross stövlar=hårda som backelit.Gick inte att växla när man slanga.Kör man motard så vill man ju kunna växla med bara foten inte hela jävla benet som cross åkarna gör.Därför vill jag ha lite mjukare stövlar med kanske något spänne mindre






Min första-hoj, ska ta kort till våren. 






