CoRuS
WWW.MAJESTO.SE
Ha ha ha du kommer det vara en som ev ska försöka komma & fota dig. Fattar inte hur jag kunde glömma SM finalen, nåväl är i Spanien nu!![]()
Fota mig med låååång slutartid så det ser ut som att jag kör snabbt

Ha det grymt coolt i Spanien



om den nu kan räknas som en motard.





