Bilder på våra supermotarder!

Jag ska ställa upp så du får gärna ansluta i moppeklassen:banana
Hojen e helt original i allt bortsett från hårdare fjädrar då killen som hade hojen innan var tyngre.

Vore kul som fan att få flera kombatanter som fightas i samma kubikklass.:yoparty

Coolers :banana

OM min hoj har liggande cylinder och det står nåt om typ "Husaberg" på motorkåporna är det SÅKLART felgjutet nere i mattighofen :fakta :gnissla
 
Coolers :banana

OM min hoj har liggande cylinder och det står nåt om typ "Husaberg" på motorkåporna är det SÅKLART felgjutet nere i mattighofen :fakta :gnissla
:yoparty
Haha:D Köra med nuvarande husabergare? Det ska jag väl kunna godkänna. Lite kompensation för annan förarvikt blundar jag för;)
 
Last edited:
Jag tycker istället jättestor skillnad. Åtminstone med originalpipa på WR'n, lätt den slöaste seriösa enduron (var typ en 05a/06a) jag kört.

Ja, jag körde iofs inte med standard utan hade ett PC på WR'n och PC på YZ'n, och kan tänka mig att WR originalljuddämparen är mycket tätare än den på YZ så antagligen ger det väl större procentuell ökning på WR än på den andra. Jag körde 05, året innan aluramen kom asså.
 
20111104029.jpg

Här kommer en bild på min KTM Duke 690 R :hihi om den nu kan räknas som en motard.
 
Får väl lägga upp en jag med då :yoparty

20090612372.jpg

Fan va snygg...
 
Från i sommras när jag bodde i Oslo.
 

Bifogat

  • IMG_0124.jpg
    IMG_0124.jpg
    235 KB · Visningar: 181
Jag väcker lite liv i tråden då med en motardbild.

MN-8468resize.jpg
 
Last edited:
Nu och förr. Dock inte klar, ska bli nå schysst dekalkit och lackade fälgar. Troligtvis 50/50 rödsvarta.
 

Bifogat

  • ImageUploadedByTapatalk1324249002.645519.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1324249002.645519.jpg
    49 KB · Visningar: 174
  • ImageUploadedByTapatalk1324249016.633309.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1324249016.633309.jpg
    43.5 KB · Visningar: 187
387321_10150409262687000_731486999_8788227_1823907469_n (1).jpg

Hämtade denna sweeeetheart i måndes ! Ja får hoppas den e rolig , inte hunnit testa den direkt ! Skönt vi har så mild vinter , kommer inte få stå orörd länge till!! :)
 
Vart kort och ny hoj i sommras :) mycket nöjd! har dock modifiera bort skylthållaren och monterat bort packväske hållaren :P

IMG_0122.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top