Bilder på våra supermotarder!

magnus_bra skrev:
e det du som kommer att ha det största vänsterbenet på stranden i år eller???
:7peta :7peta :rofl :rofl


Tror inte det!Dave hjälper han å kicka igång hojen :rofl
 
Morrre skrev:
Min hojj:)
husqvarnan.JPG


husqvarnan2.JPG


fräch går den bra :tummenupp men ´hur hadde du tänkt dig o göra med blinkers o baklampa :D
 
Färsk hoj.... färsk rider :D

2 bilder på min helt nya 05'a med 0 mil.
F.Ö totalt ostylad än så länge...

SOm första hoj tror jag den kommer funka skitbra :)
 

Bifogat

  • MinMotard1(small).JPG
    MinMotard1(small).JPG
    27.6 KB · Visningar: 157
  • MinMotard2(small).JPG
    MinMotard2(small).JPG
    28.7 KB · Visningar: 120
hej...köpte min husaberg 650 idag.... :tummenupp
har haft en -02 tidigare,så alternativet va redan givet.. nu väntas de på barmark...ja brukar inte klaga på snön,men nu får den gärna skynda sig bort litte.... :)
 

Bifogat

  • 04-03-06 sh1.JPG
    04-03-06 sh1.JPG
    82.3 KB · Visningar: 239
  • 04-03-06 sh2.JPG
    04-03-06 sh2.JPG
    93.1 KB · Visningar: 318
  • 04-03-06 sh3.JPG
    04-03-06 sh3.JPG
    78.2 KB · Visningar: 392
Matthias skrev:
hej...köpte min husaberg 650 idag.... :tummenupp
har haft en -02 tidigare,så alternativet va redan givet.. nu väntas de på barmark...ja brukar inte klaga på snön,men nu får den gärna skynda sig bort litte.... :)

Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.
 
Tonade lampor...

Tycker det blev bra med tanke på att det är första gången jag håller i en sprayburk i mitt liv :)

Inte direkt i enighet med gällande trafikregler, men :yoparty
 

Bifogat

  • 660 XXX.JPG
    660 XXX.JPG
    34.7 KB · Visningar: 202
  • 660 frontside.JPG
    660 frontside.JPG
    49.4 KB · Visningar: 282
Rasorblade skrev:
Den är nog silver, på sista bilden är det tröjan som gör den svart...

Finns dom silverlackade eller får man använda sig av modell Silverkrom a la biltema?
 
sirSmokealot skrev:
Tycker det blev bra med tanke på att det är första gången jag håller i en sprayburk i mitt liv :)

Inte direkt i enighet med gällande trafikregler, men :yoparty

Black is black!! :tummenupp
Du skulle ha tagit en bild när de blinkar oxå!!
 
Vad tror ni om en saffransgul husaberg?
 
Grrrooov skrev:
Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.

helt riktigt som Hoomer sa... aluminium tank... :yoparty kanske inte så snygg men en jävla skillnad å sitta på hojen med den på..mycke smalare å känns mer lätthanterad å med styr höjare oxå så blir de :tummenupp ..

Grrrooov skrev:
På dom sidorna så verkar det inte vara sådär läckert om man kollar skarvar men det kan vara ljuset som gör sig dumt.

Gör dom nya ramar också? Duger inte standard?

de e inte speciellt snygga skarvar så de e riktigt... men riktigt "rejsigt" å så e tanken på 7 l istället för 9 l... men helheten på hojen e snyggare med orginal tanken tycker även jag.så den e gul å fin... :) får väl se vilken som används.. :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top