Jonte76
Sporthojsnörd
magnus_bra skrev:e det du som kommer att ha det största vänsterbenet på stranden i år eller???
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror inte det!Dave hjälper han å kicka igång hojen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
magnus_bra skrev:e det du som kommer att ha det största vänsterbenet på stranden i år eller???
![]()
![]()
![]()
![]()
Nej, för jag kommer ha ett ännu störremagnus_bra skrev:e det du som kommer att ha det största vänsterbenet på stranden i år eller???
![]()
![]()
![]()
![]()
Morrre skrev:Min hojj![]()
![]()
![]()
nä dom går inte bra.. slöa som fan tyvärr.The red power skrev:fräch går den bramen ´hur hadde du tänkt dig o göra med blinkers o baklampa
![]()
Frredde skrev:2 bilder på min helt nya 05'a med 0 mil.
F.Ö totalt ostylad än så länge...
SOm första hoj tror jag den kommer funka skitbra![]()
Matthias skrev:hej...köpte min husaberg 650 idag....![]()
har haft en -02 tidigare,så alternativet va redan givet.. nu väntas de på barmark...ja brukar inte klaga på snön,men nu får den gärna skynda sig bort litte....![]()
Den är nog silver, på sista bilden är det tröjan som gör den svart...Grrrooov skrev:Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.
Rasorblade skrev:Den är nog silver, på sista bilden är det tröjan som gör den svart...
sirSmokealot skrev:Tycker det blev bra med tanke på att det är första gången jag håller i en sprayburk i mitt liv
Inte direkt i enighet med gällande trafikregler, men![]()
Rasorblade skrev:Black is black!!![]()
Du skulle ha tagit en bild när de blinkar oxå!!
Grrrooov skrev:Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.
http://www.omeromoto.com/special_parts.htmGrrrooov skrev:kostar???
Supermoto skrev:http://www.omeromoto.com/special_parts.htm
ojoj - de hade visst uppdaterat sidan lite nu sen jag kollade sist. Nya dekaler och ny tank i 06-stuk![]()
Grrrooov skrev:Är tanken silverlackad på bild nummer 2? Har du någon närmare bild? På en av dom ser den ju svart ut.
Grrrooov skrev:På dom sidorna så verkar det inte vara sådär läckert om man kollar skarvar men det kan vara ljuset som gör sig dumt.
Gör dom nya ramar också? Duger inte standard?
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |