Bilder på våra supermotarder!

här är min, nu till salu till förmån för nåt annat projekt :)
59500 så är den din direkct
 

Bifogat

  • källviken-001.jpg
    källviken-001.jpg
    139.2 KB · Visningar: 486
en, två, ett par, blir 1180 cc
 

Bifogat

  • 640 525.JPG
    640 525.JPG
    102.8 KB · Visningar: 457
RookieSM skrev:
Hur räknar du? 510+625=1135? :)


mm 640 + 540.. jag vet inte läste om matte b 2 gånger utan att få godkänt..
Vet att det inte riktigt stämmer med vad som står på motorn, som sagt jag fick en fisk en gång och den var så här.....
 
Clipside skrev:
mm 640 + 540.. jag vet inte läste om matte b 2 gånger utan att få godkänt..
Vet att det inte riktigt stämmer med vad som står på motorn, som sagt jag fick en fisk en gång och den var så här.....
Hehe ahh sorry, jag hade bara tråkigt och hade ingen aning din 525 var 540. :död
 
Last edited:
RookieSM skrev:
Hehe ahh sorry, jag hade bara tråkigt och hade ingen aning din 525 var 540. :död
Inte heller att hans 625 var en 640. Annars blir det inte rätt slutsumma...:hihi

Edit: Jag har också väldigt tråkigt nu...
 
Jockwell skrev:
Inte heller att hans 625 var en 640. Annars blir det inte rätt slutsumma...:hihi

Edit: Jag har också väldigt tråkigt nu...
Eftersom jag fortfarande har tråkigt.. :hihi
En 640 är väl bara på 625 iaf? Om det nu inte är så att även just hans är annorlunda precis som den lilla hojen.

I vilket fall som helst, måste vara grymt skönt att ha två hojar, en till varje ändamål. :tummenupp Finns det nånstans att köra bana i Värmland? Väntan här hemma börjar bli lång nu..
 
Last edited:
RookieSM skrev:
Hehe ahh sorry, jag hade bara tråkigt och hade ingen aning din 525 var 540. :död

shyy säg inte så då får den mindervärdighetskomplex för sina cc kontra hk/kg..
Det är därför pappa ktm kallar den för 640, eller som när ens flickvän trycker sig i barnkläder så det hänger ut, men när hon frågar så säger man att hon ser underbar ut.
 
RookieSM skrev:
Eftersom jag fortfarande har tråkigt.. :hihi
En 640 är väl bara på 625 iaf? Om det nu inte är så att även just hans är annorlunda precis som den lilla hojen.
Tråk-mode ON/
Sant så sant, det tänkte inte jag på. DU har rätt! :tummenupp
Går ej att stoppa Tråk-mode, hoppas på bättre väder...
 
Clipside skrev:
shyy säg inte så då får den mindervärdighetskomplex för sina cc kontra hk/kg..
Det är därför pappa ktm kallar den för 640, eller som när ens flickvän trycker sig i barnkläder så det hänger ut, men när hon frågar så säger man att hon ser underbar ut.
:rofl :rofl
 
mycke snack o lite verkstad!
u guys are :felämne
 
så här ser jag å hojen ut.Hojen är nystylad med noll femmans dekaler!!!
 

Bifogat

  • aa.JPG
    aa.JPG
    137.4 KB · Visningar: 580
Min nyinskaffade 660-04'a
 

Bifogat

  • 1.JPG
    1.JPG
    113.1 KB · Visningar: 244
  • 2.JPG
    2.JPG
    118.2 KB · Visningar: 369
  • 3.JPG
    3.JPG
    123 KB · Visningar: 192
  • 4.JPG
    4.JPG
    126.4 KB · Visningar: 267
Ktm 525 -04 Till salu!
 

Bifogat

  • Ktm 525 exc 029.jpg
    Ktm 525 exc 029.jpg
    129.8 KB · Visningar: 140
  • Ktm 525 exc 048.jpg
    Ktm 525 exc 048.jpg
    136.6 KB · Visningar: 387
Slänger in en på min knarr... Tagen strax efter förvandlingen
 

Bifogat

  • nya hojen 7.jpg
    nya hojen 7.jpg
    63.2 KB · Visningar: 306
Min 525 EXC -05....

RG3 Styrkrona
Scotts styrdämpare
Youshimura slipon
 

Bifogat

  • nickes_motard.jpg
    nickes_motard.jpg
    130.4 KB · Visningar: 389
  • nickes_motard.2.jpg
    nickes_motard.2.jpg
    138.6 KB · Visningar: 369
  • nickes_motard.3.jpg
    nickes_motard.3.jpg
    137.9 KB · Visningar: 358
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top