Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aj, aj, aj vad varmt den går. Bestycka om och bort med SASen.SM-KRiPPA7 skrev:Min pärla med mickey mouse öronen på =)
Spider skrev:Aj, aj, aj vad varmt den går. Bestycka om och bort med SASen.
.
Japp, blått långt bak på rören -> varmt. Som jag fått det förklarat så är det perfekt med typ 10 - 15 cm blått, d.v.s. bara på själva kröken. Oavsett hur långt som är idealt så går den hojen *mycket* för varmt.flipm0de skrev:hur vet du det? krökarna?
Skickar även en liten bild på frambromsen.Jockwell skrev:Här kommer en bild på min kärestaDen är ny, men med en annan bak... Snart ska det tillkomma miniregskylt, kraschpuckar och handtagsskydd. Även lite senare förhoppningsvis ett FP-helsystem. Men först och främst ska det köras
![]()
Hsb-Chrille skrev:Jävligt snygg bak på den, vart kan man köpa en sån skylthållare nånstans?
Jockwell skrev:Tackar! Det är en KTM racing bakdel som är modifierad (mycket kapande och trixande). Såg det på en utställnings force edition och blev tipsad om detta. Kan lägga in fler bilder när jag kommer hem från jobbet så man ser tydligare...
så det går att beställa ett sånt som du har från ktm menar du?Spider skrev:Aj, aj, aj vad varmt den går. Bestycka om och bort med SASen.
.

Hsb-Chrille skrev:Ja, gör gärna det. Ska byta ut min också, orginalet är ju så jävla fult..så det går att beställa ett sånt som du har från ktm menar du?
Jockwell skrev:Här kommer en bild på min kärestaDen är ny, men med en annan bak... Snart ska det tillkomma miniregskylt, kraschpuckar och handtagsskydd. Även lite senare förhoppningsvis ett FP-helsystem. Men först och främst ska det köras
![]()

Jockwell skrev:Original ser inte alls bra ut, ger inte alls hojen någon rättvisa för sitt annars vackra utseende. Ja, de finns att köpas hos KTM handlarna. Som jag skrev tidigare krävs det en rejäl modifiering av bakskärmen, finns inte mycket kvar utöver det man ser...
Här kommer några bilder...

Hsb-Chrille skrev:Ruggigt snyggt var det iafTror nog att jag tar och beställer en sån där ktm-flärp och smäller dit
![]()
Här är en likadan fast lite mer i sin rätta miljö och med rejsstuk.Tjet skrev:Den där var så [insert valfri svordom här] snygg! Snyggare/stilrenare motard får man nog leta bra länge efter.![]()

Supermoto skrev:Här är en likadan fast lite mer i sin rätta miljö och med rejsstuk.
Och så en supersnygg modellkille som kör![]()
![]()
Men miljön och stuket på hojen ser väldigt fint ut. 
Jockwell skrev:Original ser inte alls bra ut, ger inte alls hojen någon rättvisa för sitt annars vackra utseende. Ja, de finns att köpas hos KTM handlarna. Som jag skrev tidigare krävs det en rejäl modifiering av bakskärmen, finns inte mycket kvar utöver det man ser...
Här kommer några bilder...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |