Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fanns där inget felfritt på den hojen?Teddy skrev:Extrafälgar. De fungerar säkert finfint om man kompletterar framfälgen med de två skruvar till bromsskivorna som fattas samt monterar en ventil på bakfälgen. Lite lack skadar nog inte.
Den HAR verkligen legat på havets botten!Teddy skrev:Bromsskivor till extrafälgar. Om man har en utebod och ett varmgarage, varför då låta bromsskivor av järn ligga och rosta i uteboden när man bor vid norska atlantkusten där det regnar dygnet runt?
Vill inte verka pessimistisk, men inser du hur mycket jobb du har skaffat dej?Teddy skrev:Vänster gaffleklämma. Den här är riktigt läskig. ”Jag ser inte det som ett fel”, sade säljaren när jag ringde upp och påpekade felet jag hittat. Vilken dumbo! Det där är ett mycket allvarligt fel. Halva bakdelen till gaffelklämman är borta. Framhjulsaxeln sitter alltså endast med en skruv på vänster gaffel. Om klämman går sönder under inbromsningen på långa rakan åker framhjulet in i kylaren. Resten kan ni räkna ut själva.
ISR-skivor som inte är helt sönderrostade! Coolt!Teddy skrev:Seriöst fastsatt transponderfäste. Eller hur?
Killen som haft skatungen har tagit fulmeket till en helt ny nivå.....stavgren skrev:O jag som tyckte mycket på min norsk-honda var fulmekat, ska aldrig mer klaga![]()
Krävs en viss talang och vilja för att få till det. Undrar hur en sån människa tänkerNr:18 skrev:Killen som haft skatungen har tagit fulmeket till en helt ny nivå.....
Har en far som efter 45 år i åkeribranschen är expert på att fulmeka. Mcgaywer har inte en chansstavgren skrev:Krävs en viss talang och vilja för att få till det. Undrar hur en sån människa tänker![]()
Nr:18 skrev:Vill inte verka pessimistisk, men inser du hur mycket jobb du har skaffat dej?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |