bilder på min nya SP 1:a

Picco skrev:
2176439 Grattis.. satans skönt ljud.
Ett svart dubble bubble så är saken klar

:fyllisar



Inga tonade kåpglas! :fatta!

Det är ju inget rejsig med det, bara bling bling.

Mycket fin hoj!!! Tung, trög och lite halvslö.... men alldeles underbar!
 
efter rsv mille den snyggaste twinnen....grattis :tummenupp
 
abethebabe skrev:
2177362 jag e grymt nöjd! ska bar dreva om den till originaldrevningen, den e ruskigt neddrevad pga att förre ägaren gillade visst att åka på slangen :D, fan jag har aldrig varit i närheten av att åka på slangen men ida har det blivit lite av den varan. förvisso inga längre wheeliesar men ändå, blir mest powerwheelies men den förra hojen jag hade var ju inte i närheten av denna, så man får va lite varsam med rullen :D

HAHAHA,,, så då är den beggad?!! ;) ,, bäst du är varsam ;)
 
abethebabe skrev:
2176431 Min nya hoj! lämna gärna en kommentar.


är den helig??
där e lixom en skugga på alla bilder..
e det gud?
hehe
ganska snygg hoj, e ju tyvärr en honda.. haha
 
Grattis...då kunde du slita dig från gixxern till slut...var ju själv spekulat på den ett tag. Riktigt nice hoj du införskaffat.. :tummenupp ...ska oxå prova på ett vinkeljärn så småningom har jag tänkt...får väl bli nästa säsong....men ska du redan sälja den: "sp1 snart till salu! sugen skicka pm! "??? lr är d ironi....?

/M
 
Grattis till nyköpet, riktigt snygg dessutom!!

Men varför ska du redan sälja den :confused:
 
privat finanser! men det e ingen panik, kan ju lägga ut lite hintar ivf om att den kommar att säljas:)
 
HönaPower skrev:
2182086 Och jag trodde JAg ägde mina fordon kort tid, men detta är fan rekord! :tungan


som sagt ska inte sälja riktigt ännu men snart, annons kommer
 
A© skrev:
2176609 Ett litet tips :tummenupp

Lacka fälgarna i guld, det lyfter hojen ganska mycket...

img441987e87c87f.jpg

img441a9dd5bc01e.jpg



Aaah glömde oxå att säga, kika gärna in på www.vtr.nu :D

Ett tips till :7peta . Skaffa tre-ekrade fälgar. Å lacka dem guld såklart. Det hade killen gjort som jag köpte min av. Gillar det som fan. Har tyvärr inga bilder
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top