Tiger302
Varför ha fyra när det bara behövs två?
Picco skrev:2176439Grattis.. satans skönt ljud.
Ett svart dubble bubble så är saken klar
![]()
Inga tonade kåpglas!
Det är ju inget rejsig med det, bara bling bling.
Mycket fin hoj!!! Tung, trög och lite halvslö.... men alldeles underbar!



. Skaffa tre-ekrade fälgar. Å lacka dem guld såklart. Det hade killen gjort som jag köpte min av. Gillar det som fan. Har tyvärr inga bilder