abethebabe
hungarianstallion
- Gick med
- 15 Jan 2006
- Ort
- Fbg
- Hoj
- GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
..............
..............
..............
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


abethebabe skrev:2176431Min nya hoj! lämna gärna en kommentar.
Hoztic skrev:2176435Fan, en till som har blivit lurad att köpa en hoj som bara har en halv motor![]()
![]()
Skämt å sido, trevliga hojar, mullrar gott!
Fast du har ett redigt tumavtryck på linsen till kameran va?![]()
Psykfall skrev:2176438Fin!!!![]()
Picco skrev:2176439Grattis.. satans skönt ljud.
Ett svart dubble bubble så är saken klar
![]()
Näe, inte vad jag vet iafabethebabe skrev:2176441har du barn hoztic? jo jag märkte det nu när jag la upp bilderna! min femåring kommer nog att frilansa som fotograf när hon blir stor! hon pillar jämnt på kameran fast hon vet att hon inte får.![]()

Hoztic skrev:2176458Näe, inte vad jag vet iaf![]()
![]()
Säg att hon får, då är det inte roligt längre, så då slutar hon![]()
Dee_cati skrev:2176459Den här tråden är värdelös utan ljudfil![]()
Jag är avundsjuk på dig och det är inte ofta jag blir det. Hoppas själv på att köra twin inom några veckor men någon SP1:a blir det tyvärr inte![]()
Hockey skrev:2176479Fin!Är lite avundsjuk på din bakdel. Fattar inte att dom kunde göra ett så fult baklyse orginal
Hojjen har ju grymma linjer annars liksom.
hoppas du är nöjd med den!? Själv så älskar jag min![]()


HönaPower skrev:2176495Very najs!!!![]()
![]()
Hämtade min "nya" Fireblade förra söndagen, så jag känner igen känslan...så är det ju en Honda också!![]()
Sugar skrev:2176530Grattulerar, riktigt najs! Likadan undertail som min hade tom. Må dina blinkare alldrig vibrera sönder. Får man fråga vad du körde innan?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |