bilder på min nya SP 1:a

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
..............

..............
 
Last edited:
Fan, en till som har blivit lurad att köpa en hoj som bara har en halv motor :huvet :tungan :hihi

Skämt å sido, trevliga hojar, mullrar gott! :tummenupp
Fast du har ett redigt tumavtryck på linsen till kameran va? :va
 
Hoztic skrev:
2176435 Fan, en till som har blivit lurad att köpa en hoj som bara har en halv motor :huvet :tungan :hihi

Skämt å sido, trevliga hojar, mullrar gott! :tummenupp
Fast du har ett redigt tumavtryck på linsen till kameran va? :va


har du barn hoztic? jo jag märkte det nu när jag la upp bilderna! min femåring kommer nog att frilansa som fotograf när hon blir stor! hon pillar jämnt på kameran fast hon vet att hon inte får. :)

Psykfall skrev:


tack tack

Picco skrev:
2176439 Grattis.. satans skönt ljud.
Ett svart dubble bubble så är saken klar

:fyllisar


grymt ljud! :tummenupp
 
abethebabe skrev:
2176441 har du barn hoztic? jo jag märkte det nu när jag la upp bilderna! min femåring kommer nog att frilansa som fotograf när hon blir stor! hon pillar jämnt på kameran fast hon vet att hon inte får. :)
Näe, inte vad jag vet iaf :rolleyes: :D
Säg att hon får, då är det inte roligt längre, så då slutar hon :hihi
 
Den här tråden är värdelös utan ljudfil :D

Jag är avundsjuk på dig och det är inte ofta jag blir det. Hoppas själv på att köra twin inom några veckor men någon SP1:a blir det tyvärr inte :(
 
Hoztic skrev:
2176458 Näe, inte vad jag vet iaf :rolleyes: :D
Säg att hon får, då är det inte roligt längre, så då slutar hon :hihi


he he he ska försöka med det :tummenupp

Dee_cati skrev:
2176459 Den här tråden är värdelös utan ljudfil :D

Jag är avundsjuk på dig och det är inte ofta jag blir det. Hoppas själv på att köra twin inom några veckor men någon SP1:a blir det tyvärr inte :(

ljudfil kommer men inte idag :tummenupp
 
Fin! :tummenupp Är lite avundsjuk på din bakdel. Fattar inte att dom kunde göra ett så fult baklyse orginal :confused: Hojjen har ju grymma linjer annars liksom.
hoppas du är nöjd med den!? Själv så älskar jag min :yoparty
 
Hockey skrev:
2176479 Fin! :tummenupp Är lite avundsjuk på din bakdel. Fattar inte att dom kunde göra ett så fult baklyse orginal :confused: Hojjen har ju grymma linjer annars liksom.
hoppas du är nöjd med den!? Själv så älskar jag min :yoparty


älskar den! tog en liten runda idag med så jävla grymt när man slår av gasen å folk vänder sig om och undrar vad som händer :hihi
 
i min mening den snyggaste hojen på marknaden.. finns inget mer brutalt än de två piporna på en sp1a GRYMT! grattis
 
Dom där är så jävla balla, fixa film när du kör lite i stan äru gullig :hihi
 
HönaPower skrev:
2176495 Very najs!!! :tummenupp :tummenupp

Hämtade min "nya" Fireblade förra söndagen, så jag känner igen känslan...så är det ju en Honda också! :Bugar

fina hojar dom där kanske blir en sån sen för mig :tummenupp
 
grymt läcker..
Ser framemot och höra ljudet av den där längs Falkenbergs vägar i sommar!
 
Grattulerar, riktigt najs! Likadan undertail som min hade tom. Må dina blinkare alldrig vibrera sönder. Får man fråga vad du körde innan?
 
Sugar skrev:
2176530 Grattulerar, riktigt najs! Likadan undertail som min hade tom. Må dina blinkare alldrig vibrera sönder. Får man fråga vad du körde innan?


gsxr 750 -98
 
Grattis till en trevlig hoj.... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top