Bilder på medlemmar

ahh. vem fan vill se en massa killar. ös in lite bilder på lättklädda flickor istället., eller bilder på tjejerna från på 2 hjul :7peta

Slappa å Liz Gxs-R ska kanske ta å skaffa sig ett rum? ....eller PM'a! Ska väl föreställa att va mera bilder å mindre snack i den här trå¨den eller hur....? :fatta!

KarlJohan skrev:
Somliga blir lite griniga när det blir OT i en tråd.
Men va fan, orka bry sig. Händer HELA tiden på denna sajt! :D

Den här tråden har blivit rensad flera gånger pga att det blivit spammat för mycket. Andra trådar har högre toleransnivå på spam, men i just den här är tråden så borde, i stort sett, endast finnas, just som tråden heter, bilder på medlemmar....

Lokke skrev:
Den här tråden har blivit rensad flera gånger pga att det blivit spammat för mycket. Andra trådar har högre toleransnivå på spam, men i just den här är tråden så borde, i stort sett, endast finnas, just som tråden heter, bilder på medlemmar....

UNDERSTÖDES!

Lika med tråden "din hoj"... där tolerereras heller inget skitsnack helst... utan tråden e till för bilder på medlemmars hojar...

Så ta det via pm e ni snälla...man vill ju inte få mail om att det kommit nytt inlägg i tråden, å så när man tror sig ska få sätta ett ansikte på ännu en medlem e det bara skitsnack igen... :rolleyes:

Lokke skrev:

I get your point. Och håller med.
Men man får ju vara lite "extra" snäll mot de nya tjejerna. :tummenupp

Lokke skrev:

oki... hej då... jag vet en sida som man är välkommer på i alla fall....

Bifogat

• crw_1204-341-d60_std.jpg
    crw_1204-341-d60_std.jpg
    28.2 KB · Visningar: 769
Liz Gxs-R skrev:
oki... hej då... jag vet en sida som man är välkommer på i alla fall....

Men liz, den sidan av dig var mer än jag visste :D

Slänger upp denna lite mer neutrala på dig då (dont kill me now :brinnerup )

:Bugar O sen den där "lilla usla bilden" av Ex-up :tungan
o en del andra i gänget.

Edit, jag e inte ny på SH, lastgammal :rofl

Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800