Bilder på medlemmar

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Är det man ska se ut för att "se ung ut, alltid ha problem med småbrudar, alla raggar på en" yada-yada.....??
:unsure:
Ingen ide dra nått om småbrudar o sån skit för dom är inte mitt fel :rofl

För nån månad sen var det krig på gymmet så jag fick gästträna på ett annat gym.

Jävla brud som gick i nian som gick crazy , punktmarkera vuxna brudar som ens var i närheten av mig o sen såg hon belåten ut o stack - hon fattade ju att bröllop är långt borta men tänkte hävda äganderätt

Stackarn som är far till henne :hihi
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera
Ingen ide dra nått om småbrudar o sån skit för dom är inte mitt fel :rofl

För nån månad sen var det krig på gymmet så jag fick gästträna på ett annat gym.

Jävla brud som gick i nian som gick crazy , punktmarkera vuxna brudar som ens var i närheten av mig o sen såg hon belåten ut o stack - hon fattade ju att bröllop är långt borta men tänkte hävda äganderätt

Stackarn som är far till henne :hihi
Gott att se bild på dig. Bruden på gymet, var hon blind?
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Vi har olika problem , ditt är att bulgariska långtradarchaffisar drar fingret i din rövskåra...
Alltså jag skulle väl inte nödvändigtvis kalla det för ett problem.
Då och då när andan faller på så kan det vara riktigt trevligt. Men det är viktigt att det är just bulgariska chaffisar annars får det vara.
 

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Tokhult
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Om det var krig på gymmet, så är det inget mot vad det är här…
 

h11maj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Dec 2017
Ort
Inland
Hoj
En snabb, en långsam, en i bitar.
Det är inte alltid lämpligt att lägga upp bilder av ens medlemmar på ett gemensamt forum, eftersom det kan leda till intrång i deras integritet. Om medlemmarna inte är bekväma med att lägga upp sina bilder på ett gemensamt forum bör man åtminstone ge dem möjligheten att lägga upp dem offentligt på en annan plattform som till exempel Facebook eller Instagram. Om en medlems personliga information ska delas, ska man alltid be om deras förtroende för att skydda deras integritet.
Uhm.

Tror du det är många som blivit pistolhotade för att lägga upp bilder på sig själva här?
 

stjp8729

Mr Slow
Gick med
2 Jun 2022
Ort
Bangkok
Hoj
Yamaha YZF-R1, Yamaha YZF-R6, Yamaha Tracer 900 GT, Honda Forza 300, Honda CRF300, Yamaha R15, Honda Click 110i
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top