Bilder på medlemmar

Gix skrev:
UNDERSTÖDES!

Lika med tråden "din hoj"... där tolerereras heller inget skitsnack helst... utan tråden e till för bilder på medlemmars hojar...

Så ta det via pm e ni snälla...man vill ju inte få mail om att det kommit nytt inlägg i tråden, å så när man tror sig ska få sätta ett ansikte på ännu en medlem e det bara skitsnack igen... :rolleyes:

Visst att det vart mycket spammande men vem säger vad man får och inte får skriva då?
Moderatorn rensar den här tråden med jämna mellanrum, nu har det bara hänt en gång o det var pga att folk tyckte de skulle bli enklare om tråden rensades. Men det bestämmdes aldrig att man inte skulle få skriva i den heller!

//D

Last edited:
Där är Doktorn här på forumet på en finlandskryss. ena bilden utsängd i korridåren endast iförd ett par "big banana" jalingar och den andra bara som han själv...

Bifogat

• litencin2.JPG
    litencin2.JPG
    34.8 KB · Visningar: 261
  • litencind.JPG
    litencind.JPG
    36.5 KB · Visningar: 188
Jag från samma äventyr.

Bifogat

• litencin3.JPG
    litencin3.JPG
    44.1 KB · Visningar: 197
Får väl bidra med en bild från förr-förra sommaren (Uddevalla). Hojen har fått nya kåpor, skinnstället, nya repor och hjälmen ny färg, men i övrigt är det inte mycket som har ändrats..

Edit:
Måste ju lägga upp en bild på hur hojen ser ut nu för tiden. Bilden är från Sviesta 05-07-14.
/B)

Bifogat

• BRUMMBEAR11.jpg
    BRUMMBEAR11.jpg
    41.2 KB · Visningar: 181
  • DSC_16441373.jpg
    DSC_16441373.jpg
    37.8 KB · Visningar: 81
Last edited:
Slappa skrev:
Visst att det vart mycket spammande men vem säger vad man får och inte får skriva då?
Moderatorn rensar den här tråden med jämna mellanrum, nu har det bara hänt en gång o det var pga att folk tyckte de skulle bli enklare om tråden rensades. Men det bestämmdes aldrig att man inte skulle få skriva i den heller!

Alltså gillar inte ni Finnar läget så behöver ni ju inte hänga på sporthoj, det är ju trots allt en svensk sida :kulspruta :finger

Tråkigt om en ny medlem ska försvinna pga två snubbar med 30 års kris!
//D

Du har pm...

Eller rättare sagt: rört om i getingboet

:7peta ni e bara Drottningens arbetsbin, zur zur.

Får väl lägga upp en bild annars får jag väl en :fatta!

The man, Mr san :tummenupp

Ljungqvist med sin gula sv och Mattis sprilans nya factory
samt nga andras motorcyklar i gänget :yoparty

Last edited:
2fast4hjo skrev:
Men liz, den sidan av dig var mer än jag visste :D

Slänger upp denna lite mer neutrala på dig då (dont kill me now :brinnerup )

:Bugar O sen den där "lilla usla bilden" av Ex-up :tungan
o en del andra i gänget.

Edit, jag e inte ny på SH, lastgammal :rofl

du fick med en jätte snygg kille på kortet.......... du vet vem jag menar... :banana

Liz Gxs-R skrev:
du fick med en jätte snygg kille på kortet.......... du vet vem jag menar... :banana

Vad kul det skulle vara om det fanns åtminstone 1 tjej här i stan som var intresserad av hojjar, såg inte en enda förra sommarn. Tråkigt men sant, kom o tänka på det nu när vi vart överhopade av skövdemaffian :D :tummenupp

An3Azz skrev:
Vad kul det skulle vara om det fanns åtminstone 1 tjej här i stan som var intresserad av hojjar, såg inte en enda förra sommarn. Tråkigt men sant, kom o tänka på det nu när vi vart överhopade av skövdemaffian :D :tummenupp

Skövde folket är otrevliga typer, dom enda som går o föra en konversation med är x-up o 2fast4you :gnissla

Ska sluta spamma :tummenupp
//D

An3Azz skrev:

det kan vara för att jag inte var här nere så mycket förra sommaren... jag var i storlien...

jag...och jag på kåååbåjfäst!!!

Bifogat

• efterjulfest_liten.JPG
    efterjulfest_liten.JPG
    72.7 KB · Visningar: 209
  • test.JPG
    test.JPG
    51.2 KB · Visningar: 146
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla