Bilder på 525EXC/SM, önskas!

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Håller på å jagar lite bilder på "tillfixade" 525or med motardkit.. Har ni några så posta gärna här :tummenupp

Tjitt inte mycket orginal på den va? cool som fasan!! Men vad är det för fel nu då? :va

Jonasson skrev:
2457629 Håller på å jagar lite bilder på "tillfixade" 525or med motardkit.. Har ni några så posta gärna här :tummenupp
min 06:a black edition....

Jonasson skrev:
2458593 Tjitt inte mycket orginal på den va? cool som fasan!! Men vad är det för fel nu då? :va

Nej de är inte så mycke orginal.
Fast de är inte jag som gjort de.
va så när ja köpte den.
Jag har bytt lite klistermärken o byggt om lite i el system
flyttat skylten o satt dit bakljus med blikers.

Vet faktiskt inte vad som är felet.
De skramlar på högersidan av motorn
tycke ja tappade lite effekt på slutet.
så ja har lämnat iväg till en kompis som får riva o kolla.
Blir en tidig vinter renovering.

Får medverka med en bild på min KTM 540 SMR -06

Bifogat

• DSC02710 kopiera1.jpg
    DSC02710 kopiera1.jpg
    120.3 KB · Visningar: 190
Iofs en 450 men....

De ser ju likadana ut.....

Bifogat

• 450exc2.jpg
    450exc2.jpg
    135.3 KB · Visningar: 203
Ja

Klamster skrev:
2460770 står 125sx på plasten :confused:

Japp, för att få se sådana spontana reaktioner som just du fick.....Alltid retar det någon som man säger...

(Egentligen så var 450 dekalerna slut hos KTM-återförsäljaren i Gbg)

Jonasson skrev:
2462244 Vad är gjort då, broms:notme :va ? *nyfiken på kurvan*
inte mycket gjort på min. helsystem o öppnad luftburk.. richard har ju 540 kit helsystem öppnad luftburk powerblade helsystem från en 450 som sägs ge mer power... skulle tro att han har trevligare register i sin men ändå...

chukabowa skrev:
2461525 hur känns det att min hoj hade 1 hk mer än din innan finjustering av förgasren. 51,99hk på bakan :tungan

Hur känns det att jag har 3 hk mer än dig fast jag kör en moderat trimmad 450? :tungan

Barrett skrev:
2462353 Hur känns det att jag har 3 hk mer än dig fast jag kör en moderat trimmad 450? :tungan
apapapap!! du har ju portat din... du sa ju att det var det bästa o göra. klart du har mer (flod)hästar i din hoj då.

*/ ?>
Back