Jonasson
viam inveniam aut faciam
Håller på å jagar lite bilder på "tillfixade" 525or med motardkit.. Har ni några så posta gärna här 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

min 06:a black edition....Jonasson skrev:2457629Håller på å jagar lite bilder på "tillfixade" 525or med motardkit.. Har ni några så posta gärna här![]()
Jonasson skrev:2458593Tjitt inte mycket orginal på den va? cool som fasan!! Men vad är det för fel nu då?![]()
omfg va hetMr R skrev:2458930Får medverka med en bild på min KTM 540 SMR -06

står 125sx på plastenb-man skrev:2459166De ser ju likadana ut.....
Klamster skrev:2460770står 125sx på plasten![]()
hur känns det att min hoj hade 1 hk mer än din innan finjustering av förgasren. 51,99hk på bakanMr R skrev:2458930Får medverka med en bild på min KTM 540 SMR -06

Vad är gjort då, bromschukabowa skrev:2461525hur känns det att min hoj hade 1 hk mer än din innan finjustering av förgasren. 51,99hk på bakan![]()
? *nyfiken på kurvan*inte mycket gjort på min. helsystem o öppnad luftburk.. richard har ju 540 kit helsystem öppnad luftburk powerblade helsystem från en 450 som sägs ge mer power... skulle tro att han har trevligare register i sin men ändå...Jonasson skrev:2462244Vad är gjort då, broms![]()
? *nyfiken på kurvan*
chukabowa skrev:2461525hur känns det att min hoj hade 1 hk mer än din innan finjustering av förgasren. 51,99hk på bakan![]()

apapapap!! du har ju portat din... du sa ju att det var det bästa o göra. klart du har mer (flod)hästar i din hoj då.Barrett skrev:2462353Hur känns det att jag har 3 hk mer än dig fast jag kör en moderat trimmad 450?![]()
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |