Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ktm_exc skrev:2640979Fan vad vackra hojar du har!![]()
![]()
Hur får du råd med allt?![]()

_h2o skrev:
precis, inte så svårt att gissaNicco skrev:2641415Kan det vara en KTM 300exc eller en KTM 250sx års mod 05-07a du har på gång kankse?
Kanon hojjar som sagt![]()

Han har den lille för gata och kör bana med den storaJezze_irsta skrev:2641877Jag kanske är jättedum, men varför har du en liten när du redan har en stor?
Den lilla lär liksom den stora kosta mucho pengar... en slit-och-släng kanske? haha... Själv drar man sig för att skita ner DT:n alltför mycket... haha...
Mycket fina hojjar i vart fall!
ps. du får gärna låta bli att spräcka min katt. ds
Nicco skrev:2641415Kan det vara en KTM 300exc eller en KTM 250sx års mod 05-07a du har på gång kankse?
Kanon hojjar som sagt![]()
den stora maskinen använder jag till ban/slit å släng körning...typKTM_Driver skrev:2643436hmm, kanske de kanske bara för att det står i annonsen betyder det inte att jag ska skaffa nån sån![]()
Har ju lätt-lappen så jag behöver en hoj man kan köra med efter vägenden stora maskinen använder jag till ban/slit å släng körning...typ
Dekalerna är från den förra ägaren, det är sponsor dekaler. Han var SM förare i enduro. Så det sitter ganska mkt speciela grejer på denna maskin, bla blueprintat vevparti och allmänt uppbalanserad motor.
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |