Bilder på 125an som den står nu

fan vad soft vi verkar ha det här nere. finns väl uppemot 10 st 125 åkare här i stan skulle jag tro =)

jag känner typ 4st som ha lättmc, men sen i sin tur känner dem ett psr stycken som ha lättmc också. Så det bruka kunna bkli ett gäng:yoparty

rg_3.jpg

Headbitch skrev:
2660140 hur mkt har din 125 gått?? har med en ktm 125!
Den hojen vill jag ha, med mannen vilket pris du har. :skrämd
Ser jävlit nice ut, men det är ju trots allt en -02... Jaja, om du får för dig att sänka priset nån gång i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig. :)

Tewdie skrev:
2660537 Den hojen vill jag ha, med mannen vilket pris du har. :skrämd
Ser jävlit nice ut, men det är ju trots allt en -02... Jaja, om du får för dig att sänka priset nån gång i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig. :)
Det är väl inget fel på det priset?

kieL skrev:
2660480 antar det är du som säljer dina hojar @ blocket? och går på östrabo?
varför säljer du ? =)

hehe aa de e allt jag:P.. dtn är redan såld;).. Får se om jag får de jag vill ha för ktm:en annars behåller jag den.. Har ju trots allt renoverat motorn så den ska ju förhoppningsvis hålla nårra månader te;):yoparty

Headbitch skrev:
2660725 Hehe okay:P har den krånglat nått då?? min har nog gått 5h efter renovering;)

den ha inte krångla alls...eller den skar 2ndra dagen ja hade den, men det berodde på felbestyckad förgasare av den förra ägaren.:gnissla

KTM_Driver skrev:
2662117 den ha inte krångla alls...eller den skar 2ndra dagen ja hade den, men det berodde på felbestyckad förgasare av den förra ägaren.:gnissla
hehe okay.. min har rasat två gr på ett år, första gången för att ramlagrenarna va slut andra gången gick vevaxeln av.. men nu går den allt igen;)

Headbitch skrev:
2662691 hehe okay.. min har rasat två gr på ett år, första gången för att ramlagrenarna va slut andra gången gick vevaxeln av.. men nu går den allt igen;)

HAHA snacka om otur, hopas inte det händer mig bara:P

Tewdie skrev:
2657260 Inte en ända av mina polare som har 125. :gråta
samma här...:gråta

den närmsta jag känner med mc är BorisJr, och de e ingen 125:a direkt..:gråta

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...