Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ktm_exc skrev:2640979Fan vad vackra hojar du har!![]()
![]()
Hur får du råd med allt?![]()
_h2o skrev:
precis, inte så svårt att gissaNicco skrev:2641415Kan det vara en KTM 300exc eller en KTM 250sx års mod 05-07a du har på gång kankse?
Kanon hojjar som sagt![]()
Han har den lille för gata och kör bana med den storaJezze_irsta skrev:2641877Jag kanske är jättedum, men varför har du en liten när du redan har en stor?
Den lilla lär liksom den stora kosta mucho pengar... en slit-och-släng kanske? haha... Själv drar man sig för att skita ner DT:n alltför mycket... haha...
Mycket fina hojjar i vart fall!
ps. du får gärna låta bli att spräcka min katt. ds
Nicco skrev:2641415Kan det vara en KTM 300exc eller en KTM 250sx års mod 05-07a du har på gång kankse?
Kanon hojjar som sagt![]()
KTM_Driver skrev:2643436hmm, kanske de kanske bara för att det står i annonsen betyder det inte att jag ska skaffa nån sån![]()
Har ju lätt-lappen så jag behöver en hoj man kan köra med efter vägenden stora maskinen använder jag till ban/slit å släng körning...typ
Dekalerna är från den förra ägaren, det är sponsor dekaler. Han var SM förare i enduro. Så det sitter ganska mkt speciela grejer på denna maskin, bla blueprintat vevparti och allmänt uppbalanserad motor.
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |