Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
sandstream skrev:2586098Nå, är du nöjd nu med de högupplösta Rossi-gratulerar-Hayden bilderna?
Mycket!!11

Tänkcs dewd.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:2586098Nå, är du nöjd nu med de högupplösta Rossi-gratulerar-Hayden bilderna?
peter R1 skrev:2586093...squeeze like a pig...
Ni kanske kan diskutera det via PM?gthyni skrev:2586111squeel like a pig menar du väl?
Joar välcom!Zee skrev:2586101Mycket!!11![]()
Tänkcs dewd.![]()
Hittar inte den men den här kanske kan göra sig bra på garageväggenDr.Bike skrev:Dr.Bike: kan någon hitta denna i ett stort format?
Den betecknar slutet på EN era och början på en annan...
Fem år är en era, ett år är inte det.Dr.Bike skrev:2585935Den betecknar slutet på EN era och början på en annan...
sandstream skrev:
Neutral skrev:2586159Fem år är en era, ett år är inte det.
Jag tror Neutral menade att det inte blir någon era för Nicky.Dr.Bike skrev:Nu läste du inte vad jag (och även du) skrev: BÖRJAN på en era. Även första året på istiden var en början...Enligt vissa är det ju istid i MotoGp nu...
Nyteknik skrev:2582154Såhär ser KFC ut innan han säger "Good things happen to good people".
![]()
sandstream skrev:2586278Jag tror Neutral menade att det inte blir någon era för Nicky.
Dra på trissor, ett klockrent citat för Valmers signatur.Dr.Bike skrev:A hundred yards away Valentino Rossi, whose chances of an eighth title slipped away when he lost the front at turn two, was offering a similar opinion. 'Nicky is my personal favorite (if I don't win!); he's a great guy as well as a great rider. This is not easy in this paddock. I like him, I like his family. His father came to my motorhome after Portugal to congratulate me—after Portugal....! Fack! 'He deserves to be World Champion.'
Okej, men jag håller inte med.Dr.Bike skrev:Det föstod jag oxå. Men jag menar: Oavsett VEM som vinner nästa år är Rossieran över.
sandstream skrev:2586293Dra på trissor, ett klockrent citat för Valmers signatur.
Har du någon länk till källan?
Okej, men jag håller inte med.
Skulle Rossi vinna 2-3 år till så får nog hans era i MotoGP räknas från 2001 och framåt.
Det tror inte jag heller men det grämer honom säkert att han inte vann i år så jag tror att han kommer att vara rejält taggad inför 2007 och satsa stenhårt på att ta titeln. Inte helt fel att komma före Doohan i antal titlar.Dr.Bike skrev:Men han kommer säkerligen inte förnedra sig genom att fortsätta in absurdum så han blir en pinsam föredetting.
Förutsätter ju att det blir mer än ett år...Dr.Bike skrev:2586207Nu läste du inte vad jag (och även du) skrev: BÖRJAN på en era.
sandstream skrev:2586278Jag tror Neutral menade att det inte blir någon era för Nicky.
Inte om Rossi tar tillbaka titeln. Då var det som att snubbla lite bara.Dr.Bike skrev:2586285Men jag menar: Oavsett VEM som vinner nästa år är Rossieran över.
sandstream skrev:2586293Skulle Rossi vinna 2-3 år till så får nog hans era i MotoGP räknas från 2001 och framåt.
Fast han kan aldrig (om han inte vinner sex i rad från och med nusandstream skrev:2586877Inte helt fel att komma före Doohan i antal titlar.
Neutral skrev:2586880Förutsätter ju att det blir mer än ett år...
Inte om Rossi tar tillbaka titeln. Då var det som att snubbla lite bara.
Fast han kan aldrig (om han inte vinner sex i rad från och med nu) ta fler i rad än Doohan vilket glädjer mig lite må jag säga.
![]()
sandstream skrev:2586877Det tror inte jag heller men det grämer honom säkert att han inte vann i år så jag tror att han kommer att vara rejält taggad inför 2007 och satsa stenhårt på att ta titeln. Inte helt fel att komma före Doohan i antal titlar.
Tar han 6 raka i största klassen ska jag springa runt Gelleråsen nakenNeutral skrev:Fast han kan aldrig (om han inte vinner sex i rad från och med nu) ta fler i rad än Doohan vilket glädjer mig lite må jag säga.
![]()
De hade med en specialtapet på Äntligen Hemma igår som var framtagen från ett vanligt kort. Gå in på www.tv4.se och leta så hittar du säkert företaget.marcus56 skrev:2586903Vad kostar det att trycka en tapet? En sån där skulle göra sig bra på min vägg i hojrummet.
(Brorsan och farsan stora Rossifans)
sandstream skrev:2587380Tar han 6 raka i största klassen ska jag springa runt Gelleråsen naken![]()
Det där med tvåtakt var mer ett skämt (under 1.30 på GR klarar jag nog inte med tanke på vilka tider Swedie kör) men om Rossi vinner 6 rakar titlar i största klassen innan han lägger av så lovar jag att springa runt Gelleråsen nakenDr.Bike skrev:2587489*noterar SKADEGLATT* Sandstream ska köra tvåtakt OCH springa naken... DU: Det börjar bli lite grejer nu!!![]()
Nyteknik skrev:2578699Du har förstås rätt. Vem som har sett Hayden jaga ifatt Rossi, utföra sina typiska omkörningar av honom och sedan lämna Vale i tafatta försöka att kontra kan ifrågasätta detta?
sandstream skrev:2587621Det där med tvåtakt var mer ett skämt (under 1.30 på GR klarar jag nog inte med tanke på vilka tider Swedie kör) men om Rossi vinner 6 rakar titlar i största klassen innan han lägger av så lovar jag att springa runt Gelleråsen naken![]()
Gondala skrev:2578149skänkte???? Rossi försökte allt vad han kunde, men det räckte inte till. Hayden ÄR bättre. Undra hur lång tid det tar för alla Rossi-fans att inse detta.
På Laguna Seca var ju problemet att Rossi körde hårt på grejerna men efter Kinas Gp gick ju Mihclein ut med en pressrelease där de konstaterade att däcket gick sönder pga fel i däcket.FireSalle skrev:2578349Tror du verkligen att Honda/Hayden haft förtur hos Michelin framför Yamaha/Rossi? Det som hände Rossis däck beror nog mer på att han kanske pressade ett (ev.) måndagsexemplar lite väl hårt snarare än att han fått välja ur andra sorteringen.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |