BILDER: Hayden MotoGP-mästare 2006

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
sandstream skrev:
2586113
Hittar inte den men den här kanske kan göra sig bra på garageväggen :)

Du visste inte hur rätt du hade! Jag hade velat ha den med Rossi i bakgrunden, just för att den är så ödesmättad...

Neutral skrev:
2586159 Fem år är en era, ett år är inte det.

Nu läste du inte vad jag (och även du) skrev: BÖRJAN på en era.
Även första året på istiden var en början... :hihi Enligt vissa är det ju istid i MotoGp nu...

Last edited:
Dr.Bike skrev:
Nu läste du inte vad jag (och även du) skrev: BÖRJAN på en era. Även första året på istiden var en början... :hihi Enligt vissa är det ju istid i MotoGp nu...
Jag tror Neutral menade att det inte blir någon era för Nicky.

Nyteknik skrev:
2582154 Såhär ser KFC ut innan han säger "Good things happen to good people".

:dummer

Du gillar Hayden?

Knepigt att alla illvilliga Rossiister alltid klipper ut bara JUST det som passar deras syften ur historien...
Om man läser vidare i artikeln som citatet är hämtat ur, (men det passar väl inte om man har Rossipolaroidsen på sig?) så kan man läsa följande:

A hundred yards away Valentino Rossi, whose chances of an eighth title slipped away when he lost the front at turn two, was offering a similar opinion. 'Nicky is my personal favorite (if I don't win!); he's a great guy as well as a great rider. This is not easy in this paddock. I like him, I like his family. His father came to my motorhome after Portugal to congratulate me—after Portugal....! Fack! 'He deserves to be World Champion.'

Sagt av självaste Rossi! Sug på den alla Rossifans!

sandstream skrev:
2586278 Jag tror Neutral menade att det inte blir någon era för Nicky.

Det föstod jag oxå.
Men jag menar: Oavsett VEM som vinner nästa år är Rossieran över.

Last edited:
Dr.Bike skrev:
A hundred yards away Valentino Rossi, whose chances of an eighth title slipped away when he lost the front at turn two, was offering a similar opinion. 'Nicky is my personal favorite (if I don't win!); he's a great guy as well as a great rider. This is not easy in this paddock. I like him, I like his family. His father came to my motorhome after Portugal to congratulate me—after Portugal....! Fack! 'He deserves to be World Champion.'
Dra på trissor, ett klockrent citat för Valmers signatur.
Har du någon länk till källan?

Dr.Bike skrev:
Det föstod jag oxå. Men jag menar: Oavsett VEM som vinner nästa år är Rossieran över.
Okej, men jag håller inte med.
Skulle Rossi vinna 2-3 år till så får nog hans era i MotoGP räknas från 2001 och framåt.

Last edited:
sandstream skrev:
2586293 Dra på trissor, ett klockrent citat för Valmers signatur.
Har du någon länk till källan?

Okej, men jag håller inte med.
Skulle Rossi vinna 2-3 år till så får nog hans era i MotoGP räknas från 2001 och framåt.

1: Självfallet: http://www.superbikeplanet.com/2006/Oct/061029k.htm

2: ja, jag menar inte heller att en era måste vara obruten, ett hack i linjalen är ingenting att oroa sig över, men jag menar; hur sugen kan han vara?
Då han redan sneglat på Formel 1 o.s.v vilket JAG tar som ett tecken på att han trots allt letar efter nåt annat.
Han vet ju att han är bäst, och visst kan han vinna nästa år. Kanske.
Men han kommer säkerligen inte förnedra sig genom att fortsätta in absurdum så han blir en pinsam föredetting.

Dr.Bike skrev:
Men han kommer säkerligen inte förnedra sig genom att fortsätta in absurdum så han blir en pinsam föredetting.
Det tror inte jag heller men det grämer honom säkert att han inte vann i år så jag tror att han kommer att vara rejält taggad inför 2007 och satsa stenhårt på att ta titeln. Inte helt fel att komma före Doohan i antal titlar.

Dr.Bike skrev:
2586207 Nu läste du inte vad jag (och även du) skrev: BÖRJAN på en era.
Förutsätter ju att det blir mer än ett år... :D

sandstream skrev:
2586278 Jag tror Neutral menade att det inte blir någon era för Nicky.
:fakta

Dr.Bike skrev:
2586285 Men jag menar: Oavsett VEM som vinner nästa år är Rossieran över.
Inte om Rossi tar tillbaka titeln. Då var det som att snubbla lite bara. :D

sandstream skrev:
2586293 Skulle Rossi vinna 2-3 år till så får nog hans era i MotoGP räknas från 2001 och framåt.

sandstream skrev:
2586877 Inte helt fel att komma före Doohan i antal titlar.
Fast han kan aldrig (om han inte vinner sex i rad från och med nu :näsblod ) ta fler i rad än Doohan vilket glädjer mig lite må jag säga. :D

Last edited:
Vad kostar det att trycka en tapet? En sån där skulle göra sig bra på min vägg i hojrummet. :D
(Brorsan och farsan stora Rossifans)

Neutral skrev:
2586880 Förutsätter ju att det blir mer än ett år... :D

Inte om Rossi tar tillbaka titeln. Då var det som att snubbla lite bara. :D

Fast han kan aldrig (om han inte vinner sex i rad från och med nu :näsblod ) ta fler i rad än Doohan vilket glädjer mig lite må jag säga. :D

Point taken!! :D

sandstream skrev:
2586877 Det tror inte jag heller men det grämer honom säkert att han inte vann i år så jag tror att han kommer att vara rejält taggad inför 2007 och satsa stenhårt på att ta titeln. Inte helt fel att komma före Doohan i antal titlar.

Doohan är hård!

Vi får väl se om Rossi orkar mobilisera en gång till!
Gör han det ska jag heja på honom!

Last edited:
Neutral skrev:
Tar han 6 raka i största klassen ska jag springa runt Gelleråsen naken :D
marcus56 skrev:
2586903 Vad kostar det att trycka en tapet? En sån där skulle göra sig bra på min vägg i hojrummet. :D
(Brorsan och farsan stora Rossifans)
De hade med en specialtapet på Äntligen Hemma igår som var framtagen från ett vanligt kort. Gå in på www.tv4.se och leta så hittar du säkert företaget.

sandstream skrev:
2587380 Tar han 6 raka i största klassen ska jag springa runt Gelleråsen naken :D

*noterar SKADEGLATT* Sandstream ska köra tvåtakt OCH springa naken...

DU: Det börjar bli lite grejer nu!! :lol

Dr.Bike skrev:
2587489 *noterar SKADEGLATT* Sandstream ska köra tvåtakt OCH springa naken... DU: Det börjar bli lite grejer nu!! :lol
Det där med tvåtakt var mer ett skämt (under 1.30 på GR klarar jag nog inte med tanke på vilka tider Swedie kör) men om Rossi vinner 6 rakar titlar i största klassen innan han lägger av så lovar jag att springa runt Gelleråsen naken :tummenupp

Nyteknik skrev:
2578699 Du har förstås rätt. Vem som har sett Hayden jaga ifatt Rossi, utföra sina typiska omkörningar av honom och sedan lämna Vale i tafatta försöka att kontra kan ifrågasätta detta?

Fakta: Motogp 2006 Var Hayden bättre Punkt Slut. Se Slutställningen. Om du kontrar med att Rossi har haft otur säger jag bara (Turen följer den skicklige) Tror det har skett ett Tronskifte o det är nog inte bara tempurärt(tyvärr)

sandstream skrev:
2587621 Det där med tvåtakt var mer ett skämt (under 1.30 på GR klarar jag nog inte med tanke på vilka tider Swedie kör) men om Rossi vinner 6 rakar titlar i största klassen innan han lägger av så lovar jag att springa runt Gelleråsen naken :tummenupp

Nu luktar det undanflykter!

1.30 SA du! :fakta

Och 6 raka betyder inte med någon nödvändighet att det ska vara en obruten svit, även om det är det som man oftast menar. :mattias

Som sagt, du kan få köra pace-bike på min Novolette, naken inför nåt SM-race! :lol

Gondala skrev:
2578149 skänkte???? Rossi försökte allt vad han kunde, men det räckte inte till. Hayden ÄR bättre. Undra hur lång tid det tar för alla Rossi-fans att inse detta.
:näsblod

FireSalle skrev:
2578349 Tror du verkligen att Honda/Hayden haft förtur hos Michelin framför Yamaha/Rossi? Det som hände Rossis däck beror nog mer på att han kanske pressade ett (ev.) måndagsexemplar lite väl hårt snarare än att han fått välja ur andra sorteringen.
På Laguna Seca var ju problemet att Rossi körde hårt på grejerna men efter Kinas Gp gick ju Mihclein ut med en pressrelease där de konstaterade att däcket gick sönder pga fel i däcket.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...