BILDER: Hayden MotoGP-mästare 2006

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
sandstream skrev:
2585756 Äntligen kan vi få tyst på ditt tjat! :D

Hayden bugar för den riktige mästaren. ;)

Dr.Bike skrev:
2585935Den betecknar slutet på EN era och början på en annan...
Sure Burt.

marcus56 skrev:
2586903 Vad kostar det att trycka en tapet? En sån där skulle göra sig bra på min vägg i hojrummet. :D
(Brorsan och farsan stora Rossifans)
www.bigimage.se

Fastway skrev:
2587657 Fakta: Motogp 2006 Var Hayden bättre Punkt Slut. Se Slutställningen. Om du kontrar med att Rossi har haft otur säger jag bara (Turen följer den skicklige) Tror det har skett ett Tronskifte o det är nog inte bara tempurärt(tyvärr)
Finns inte mycket som pekar på att "tronskiftet" är annat än just temporärt. Möjligen att Pedrosa tar titeln nästa år men Rossi är solklar förhandsfavorit 2007.

Dr.Bike skrev:
2587218 Vi får väl se om Rossi orkar mobilisera en gång till!
Gör han det ska jag heja på honom!
Han kör ju Yamaha, hur ska det gå?

Last edited:
Peccus skrev:
2587991 Pärla!
Kollade inte länken mer än att jag vet att den ska funka. Det finns fler liknande företag som du kan välja men deras adresser har jag inte, tex lejonflagg i GBG eller Gugantprint i Norrköping. Bigimage är dyra men bäst.

Dr.Bike skrev:
2588029 ;) Du KAN bara inte acceptera det va?
Jag har accepterat att Hayden vann VM för länge sedan. Inför framtiden är mian spekulationer lika troliga, skulle nog hävda att de till och med är mer troliga ;), än många andras.
Kan knappt bärga mig i väntan på nästa säsong.

Gustav O skrev:
2588039 Jag har accepterat att Hayden vann VM för länge sedan. Inför framtiden är mian spekulationer lika troliga, skulle nog hävda att de till och med är mer troliga ;), än många andras.
Kan knappt bärga mig i väntan på nästa säsong.

Tron kan försätta berg, och likt religion (och politik) finns inget som kan rucka på det hela :tungan

Dr.Bike skrev:
2588093 Tron kan försätta berg, och likt religion (och politik) finns inget som kan rucka på det hela :tungan
Trolig ska ju inte misstas för tro, din tilltro till Honda gör ju tex dina spekulationer mindre troliga. ;)

sandstream skrev:
2579523 Något annat vore ju självklart direkt pinsamt med tanke på hur mycket han har hissats av HRC (en av deras chefer hävdade ju att det endast var Butter som kunde utmana Rossi om titeln, rackarns så fel han hade) och experterna här på SH.
Ska bli ett sant nöje att se honom svettas nästa år.
ungefär som att F Alonso vart vann F1 2år irad med Renault över M Schumacher..

FireSalle skrev:

Det var inte särskilt troligt att Hayden skulle vinna i år. Visst hade vi fel, men vilka tror du grämer sig mest på Rossis vurpa? De som satt oddsen..
Jag tror det hela är en maffiakonspiration, rossi la sig frivilligt för att cosa nostra skulle göra lite stålar på Haydens osannolika vm-titel ;)
Att något är osannolikt innebär inte att det inte kan inträffa.

oFFkeFF skrev:
2588155 Det var inte särskilt troligt att Hayden skulle vinna i år. Visst hade vi fel, men vilka tror du grämer sig mest på Rossis vurpa? De som satt oddsen..
Jag tror det hela är en maffiakonspiration, rossi la sig frivilligt för att cosa nostra skulle göra lite stålar på Haydens osannolika vm-titel ;)
Att något är osannolikt innebär inte att det inte kan inträffa.
Ok, halvt på skämt, halvt på allvar det där inlägget. Kunde bara inte låta bli bara efter diskussionen ifrån i våras.

Dr.Bike skrev:
2587870 Nu luktar det undanflykter!
1.30 SA du! :fakta
Och 6 raka betyder inte med någon nödvändighet att det ska vara en obruten svit, även om det är det som man oftast menar. :mattias
Som sagt, du kan få köra pace-bike på min Novolette, naken inför nåt SM-race! :lol
Okej, jag får stå för mina 1.30 på GR men som jag skrev innan är det nog helt omöjligt med tanke på att Swedie kanske ligger 2 sekunder under 1.30 och jag är ca 3 sekunder långsammare än honom på Gelleråsen som är en kortare bana.
Men jag åker gärna ett varv naken på en SM-tävling :tuttar

FireSalle skrev:
2588170 Ok, halvt på skämt, halvt på allvar det där inlägget. Kunde bara inte låta bli bara efter diskussionen ifrån i våras.
Tycker du gjorde helt rätt. Gustav behöver lite smisk ibland :såjaponken ;)

Gustav O skrev:
2588199 Även solen har fläckar. ;) :jäs
Äh, du måste ju tyckt det var skönt att ha fel på en punkt, det blev ju aldrig tråkigt! ;)

Gustav O skrev:
2588209 Jag är hedrad av arbetet som lagts ner på att hitta ett gammalt uttalande. :)
Jag sparade det som en favorit, att ha att plocka fram en kall vinterdag som denna :D

Last edited:
FireSalle skrev:
2588213 Äh, du måste ju tyckt det var skönt att ha fel på en punkt, det blev ju aldrig tråkigt! ;)

Jag sparade det som en favorit, att ha att plocka fram en kall vinterdag som denna :D
Det är sant, att det inte blev så tråkigt som jag trodde.
Jag är som sagt hedrad.

sandstream skrev:
2588191 Okej, jag får stå för mina 1.30 på GR men som jag skrev innan är det nog helt omöjligt med tanke på att Swedie kanske ligger 2 sekunder under 1.30 och jag är ca 3 sekunder långsammare än honom på Gelleråsen som är en kortare bana.
Men jag åker gärna ett varv naken på en SM-tävling :tuttar

NU hör jag ett rent löfte!! Great! Jag ska fixa iordning Novoletten!

Eller är du bara ödmjuk nu? ;) Du vet med dig att du spöar Swedie när det gäller?
Tänk efter... du har ju mycket hårigare :arsele så du behöver bara se gud innan du bromsar!

FireSalle skrev:
2588126 Inskickat av Gustav O
Visa citerat inläggInför framtiden är mina spekulationer lika troliga, skulle nog hävda att de till och med är mer troliga , än många andras.http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2129630&postcount=2 :pannkyss

Muahahahahhahaha!!

RIKTIGT roligt!!! :lol

Gustav O skrev:
2588099 Trolig ska ju inte misstas för tro, din tilltro till Honda gör ju tex dina spekulationer mindre troliga. ;)

Hm. Ja. Rent matematiskt har du rätt, om alla äpplen voro lika.
Men... Honda är Honda.. och det betyder att de (liksom ditt resonemang om Rossi) vinner i längden! :D
M.a.o en lågoddsare att ha hög tro på Honda.

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...