Bilder: Gotland Ring 2005 av MikkE

  • Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Fan... många som har kollat :) Kul att ni gillar dem. Lägger nog upp några fler om jag hittar :rolleyes:
 
MikkE skrev:
Fan... många som har kollat :) Kul att ni gillar dem. Lägger nog upp några fler om jag hittar :rolleyes:

Blev de nåt av dem jag försökte mig på att ta?
Grym kamera du har Mikke! Dessvärre är man kanske inte kung på att plåta men fan så kul det var!
 
RocketQueen skrev:
Blev de nåt av dem jag försökte mig på att ta?
Grym kamera du har Mikke! Dessvärre är man kanske inte kung på att plåta men fan så kul det var!
Hehe... mjo.. lite suddiga, men det var två som vart cool :)
Det är bara att köpa en och träna som jag :yoparty
 
MikkE skrev:
Hehe... mjo.. lite suddiga, men det var två som vart cool :)
Det är bara att köpa en och träna som jag :yoparty
:ajjabajja
RQ ska köpa hoj! Tuta inte i henne massa nonsens :mattias :yoparty
 
vågen skrev:
:ajjabajja
RQ ska köpa hoj! Tuta inte i henne massa nonsens :mattias :yoparty
Hoho..
Titta va balla bilder man kan få med en fiiin kamera :tummenupp

1. Dea
2. Tjoffe
 

Bifogat

  • IMG_4832web.jpg
    IMG_4832web.jpg
    120 KB · Visningar: 243
  • IMG_4844web.jpg
    IMG_4844web.jpg
    124.9 KB · Visningar: 219
Ja va fasen klart de blir en hoj.
Hade man vart rik hade de blivit både hoj och kamera. :tungan

Ballt att man fick till två kort iallafall.
Upp med fler bilder Mikke. :)
 
Mikke, du skulle ha stannat idag me ju.
Jag körde idag ju.
Hade varit kul med några bilder.
 
Alicia skrev:
Mikke, du skulle ha stannat idag me ju.
Jag körde idag ju.
Hade varit kul med några bilder.
Skulle mer än gärna ha stannat kvar. Hade dock redan fixat båtbiljett.
Sedan att få filma om så att det blir bra material. Vi hade ju lite probbs med kamera å grejjer på söndagen. Skit!
1a försöket. Bra bild, DÅLIGT ljud
2a försöket. Bra bild och ljud.. i 3 sekunder, sedan tar bandet slut
3e försöket. Bra bild och ljud.. i 25 sekunder, sedan åker sladden ur kameran på nåt sätt
4e försöket. Batterierna till hjälmkameran tar slut...

:död
 
Spolar o ska titta på vad som blev på kamera nu. Får se ifall det blir något värt o visa. Går det inte på sladd minst 20% av tiden så är'e inge ballt :tungan

Var iaf fetkul på Gotland. Roffade nog just åt mig ett helsystem i spons. dock inte helt pga varvrekordet, men nästan =)
 
Swedie skrev:
Spolar o ska titta på vad som blev på kamera nu. Får se ifall det blir något värt o visa. Går det inte på sladd minst 20% av tiden så är'e inge ballt :tungan

Var iaf fetkul på Gotland. Roffade nog just åt mig ett helsystem i spons. dock inte helt pga varvrekordet, men nästan =)


Och Varvtiden blev....? :7peta
 
Visst går det att åka fort med en gammal hoj,en kille här på ön kör på ca 1,30 nånting på en Yamaha 1000 87a med 18 tums hjul vilket begränsar urvalet av däck en aning.
 
Fan mikke, i vanlig ordning kommer det überbilder från dig!
Men det är klart, tar man nästan 1000 bilder vore det väl själve fan om du inte lyckades snubbla till på en 10-15 bilder så de blev bra :tungan

Måste säga att däckbytar-bilderna på cl´s grön-svart-blå råttninja är de bästa :D
 
Swedie skrev:
...Går det inte på sladd minst 20% av tiden så är'e inge ballt :tungan...
Det var riktigt mäktigt att se dig ta ett gäng hojar i slutet av startrakan för att sedan ställa upp hojen på ställ in i kurvan. :tummenupp
 
Alicia skrev:
Mikke, du skulle ha stannat idag me ju.
Jag körde idag ju.
Hade varit kul med några bilder.
Jag har ett par bilder på dig, kommer så fort kameran har tankat klart.
(Blir en ny tråd).
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top