Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fredda66 skrev:26. Vet inte om det är spåren efter blackbirden, men ungefär samma väg gick det iaf.
Ace Niki skrev:tanten med kvasten hoppade av igår kväll - hon såg glad ut
Tack för bilderna Fredda!
Fredda66 skrev:Jag skulle också vara livrädd om jag åkte bakpå med dig.
Så:
full förståelse för blåkulla tanten.
//Fredda
smilee skrev:Jag blev omflugen av häxan ca 5 minuter innan jag gled av. Hon kanske kastade en förbannelse på mig när hon passerade![]()
![]()
Fredda66 skrev:33. Lät mycket oroväckande ifrån Jannes SP1. ..Var hyfsat mysigt att ligga bakom dock.
Van Zan skrev:
Mullret från twinnarna var faktiskt ganska gött, nästan så man blev lite avundsjuk.. ..
//Van Zan![]()
Ace Niki skrev:Åååhhnej, det var alltså mitt fel alltihopa!![]()
![]()
![]()
benkar skrev:No problemas, ska nog gå göra riktig hoj av ZX12:an också, kom förbi garaget på fredag, vill du ha 60 eller 90 graders vinkel?![]()
/B
Van Zan skrev:Man tackar för erbjudandet, men vilken vinkel passar bäst på kurv-vägar, typ dom vi körde i söndags? Är det 45/60 eller 90 grader![]()
//Van Zan
Van Zan skrev:Man tackar för erbjudandet, men vilken vinkel passar bäst på kurv-vägar, typ dom vi körde i söndags? Är det 45/60 eller 90 grader![]()
//Van Zan
benkar skrev:90 grader a VTR/TL/SV/Duccar är väl bäst, men 60 grader a Aprilia går bra det också.
45 grader rekommenderar jag inte, passar bättre i glidarhojar, och därmed inte alls på söndagens vägar, men kanske lika bra slå på stort på fredag och ge sig på chassit också, här nedan ett par exempel vad som kan göras. Värt att nämna är att hojarna då hamnar i försäkringsklass 5!
/B
benkar skrev:90 grader a VTR/TL/SV/Duccar är väl bäst, men 60 grader a Aprilia går bra det också.
45 grader rekommenderar jag inte, passar bättre i glidarhojar, och därmed inte alls på söndagens vägar, men kanske lika bra slå på stort på fredag och ge sig på chassit också, här nedan ett par exempel vad som kan göras. Värt att nämna är att hojarna då hamnar i försäkringsklass 5!
/B
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph