Bilder från SO-festen i Karlskoga

GSXR1100R skrev:
Roliga bilder Tom, men va konstigt att Madde blundar på nästan alla bilder, hade du en stark blixt eller :rofl

Du anar inte va stark den va.... jag blev tvungen att kisa... :brynad eller så va det för mycket sprit som hängde i ögonlocken.. :3freak

Lite synd att ingen fick med på bild... hur bra Åsa o jag buggade... :banana :banana !!

Chatchi...chatchi..!!

Madhonda skrev:
Du anar inte va stark den va.... jag blev tvungen att kisa... :brynad eller så va det för mycket sprit som hängde i ögonlocken.. :3freak

Lite synd att ingen fick med på bild... hur bra Åsa o jag buggade... :banana :banana !!

Chatchi...chatchi..!!

Jag tror det var linsernas fel, är det inte så det brukar vara? :rolleyes:

Acrid skrev:
Hehehe stämmer bra det...men jag ser fortfarande inte likheten mellan mig o MW...(sry MW :hej )
Det var inte likhet jag tänkte på, utan mer hur vi storasyskon ser på småsyskon.
De rackarna som gör allt för att få uppmärksamhet och får göra allt roligt som vi inte fick göra :3freak

Sweedo skrev:
....
De rackarna som gör allt för att få uppmärksamhet och får göra allt roligt som vi inte fick göra :3freak

Exakt!!! För samma saker som jag fick utegångsförbud som 15-åring så fick minsta syrran huvudvärkstabletter 6 år senare....

Dom är onda!

Wicked, tricksy, false...
decipher_nastyfoulhobbitses.jpg

...we ought to wring
his filthy little neck.

Sweedo skrev:
Det var inte likhet jag tänkte på, utan mer hur vi storasyskon ser på småsyskon.

Ok nu är det min tur: my bad!
Tyvärr har jag ingen vidare koll på MW's familjekonstellation. Såååå ett småsyskon till :banana

Annars instämmer jag och tillägger: det är våran rättighet! :fart

Sweedo skrev:

Här har vi äntligen en som förstod att det var den psykologiska profilen som åsyftades. Att Lillstrumpa och Chewbacca inte skulle förstå var det ju knappt pengarna tillbaks på... :rolleyes: :1pajas

abstruse skrev:
Här har vi äntligen en som förstod att det var den psykologiska profilen som åsyftades. Att Lillstrumpa och Chewbacca inte skulle förstå var det ju knappt pengarna tillbaks på... :rolleyes: :1pajas
:rofl @ chewbacca

Chrille skrev:

Nej men! Där är ju jag! Den som kommer i närheten av min buckla ska få mina starka, bleka fingrar runt sin hals!

När det gäller syskonskapet trodde jag alla visste att jag är Åsas lillsyrra (i alla fall enligt Peter Sköld).

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd