Bilder från SO-festen i Karlskoga

Nett och Chrille provade musikutbudet från dansgolvet.

Bifogat

• SO-festen Karlskoga 2003-10-25 094.jpg
    SO-festen Karlskoga 2003-10-25 094.jpg
    37.8 KB · Visningar: 172
Gulsnabbtrajja och Zoulfly gillade att synas på bild.

Bifogat

• SO-festen Karlskoga 2003-10-25 070.jpg
    SO-festen Karlskoga 2003-10-25 070.jpg
    48.5 KB · Visningar: 64
Last edited:
Skål och välkomna.

Bifogat

• SO-festen Karlskoga 2003-10-25 072 (Medium).jpg
    SO-festen Karlskoga 2003-10-25 072 (Medium).jpg
    60.7 KB · Visningar: 95
Macho Woman skrev:
Var är fotot som jag tog på Peter Dahlbom och Mike Luff? Det är goa gubbar båda två! Lägg upp! :7peta :7peta :7peta :7peta

Det är här.

Bifogat

• SO-festen Karlskoga 2003-10-25 087 (Medium).jpg
    SO-festen Karlskoga 2003-10-25 087 (Medium).jpg
    35.6 KB · Visningar: 85
Verkar som det var fullt pådrag, fick en skarp tillsägelse av Chrille vid ettiden på natten att jag borde vara där. MW bär verkligen upp en långklänning :whip Ska väl inte påstå att Madhånda och de övriga damerna inte är en fröjd för ögat heller :tuttar

Kul med bilder :tummenupp
Jag som hyllat Grappa tar nu tillbaks allt efter rävgiftet Björn bjöd på, var svårt att få ner med Cola t.o.m. Dessutom var det ju missfärgat, Grappa ska va färglöst...
Kastar mer ågren åt MW:s håll och fortsätter tjata om mitt sargade ansikte (rivsår efter catfight, låter värre än var det va men tittar man riktigt noga kan man skönja röda streck) :)

Bifogat

• Sårad.JPG
    Sårad.JPG
    6.7 KB · Visningar: 42
Gulsnabbtrajja skrev:
Kul med bilder :tummenupp
Jag som hyllat Grappa tar nu tillbaks allt efter rävgiftet Björn bjöd på, var svårt att få ner med Cola t.o.m. Dessutom var det ju missfärgat, Grappa ska va färglöst...
Kastar mer ågren åt MW:s håll och fortsätter tjata om mitt sargade ansikte (rivsår efter catfight, låter värre än var det va men tittar man riktigt noga kan man skönja röda streck) :)

Aj, aj, detta missade jag totalt. Men om om MW klöste till dig så förtjänade du det säkert :D

Har du provat med liniment, det brukar ju hjälpa mot det mesta :3freak

Tom: bra bilder :tummenupp. Och jag vet att jag var snabb i lördags, men visst fastnade jag på mer än en bild... :va

Last edited:
Gulsnabbtrajja skrev:

Man känner inte någon på allvar innan man har slagits med dem. Har du inte sett Matrix? För att undvika rivsår nästa gång, tänk: There is no spoon!

Åsa #96 skrev:
Aj, aj, detta missade jag totalt. Men om om MW klöste till dig så förtjänade du det säkert :D
Då måste vi va kvitt eftersom jag missade hånglet.
There is no spoon!
Jag trodde det var naglar men nu förstår jag att man åker på stryk om det var en sked du slogs med, fegt att använda vapen. :rolleyes:

Grappan var en chansning, ny sort för mig... Masi brukar ju göra schyssta viner...

Annars var det kul mest hela kvällen (tror jag), För min det avslutades natten med grävlingskebab på haket mittemot som inte ville stanna nere :zpy (traditionsenligt..) Synd att en sån där kväll alltid tar slut så fort, ett tu tre är allt stängt å en annan är full å förvirrad..

/B

Åsa #96 skrev:

Har du provat med liniment, det brukar ju hjälpa mot det mesta :3freak

Tom: bra bilder :tummenupp. Och jag vet att jag var snabb i lördags, men visst fastnade jag på mer än en bild... :va

Det är klart att du fanns med på fler bilder, trots goda försök att gömma sig genom att ta foton själv.

Jag har lagt upp i princip alla mina bilder på följande länk:
http://alex.stacken.kth.se/gallery/so-festen

En del är mindre bra med avseende på ljus och annat, men så är det ju taget med partykameran också :)

Tom skrev:
Jag har lagt upp i princip alla mina bilder på följande länk:
http://alex.stacken.kth.se/gallery/so-festen

En del är mindre bra med avseende på ljus och annat, men så är det ju taget med partykameran också :)

Roliga bilder Tom, men va konstigt att Madde blundar på nästan alla bilder, hade du en stark blixt eller :rofl

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd