Bilder från SO-festen i Karlskoga

GSXR1100R skrev:
Roliga bilder Tom, men va konstigt att Madde blundar på nästan alla bilder, hade du en stark blixt eller :rofl

Du anar inte va stark den va.... jag blev tvungen att kisa... :brynad eller så va det för mycket sprit som hängde i ögonlocken.. :3freak

Lite synd att ingen fick med på bild... hur bra Åsa o jag buggade... :banana :banana !!

Chatchi...chatchi..!!
 
Madhonda skrev:
Du anar inte va stark den va.... jag blev tvungen att kisa... :brynad eller så va det för mycket sprit som hängde i ögonlocken.. :3freak

Lite synd att ingen fick med på bild... hur bra Åsa o jag buggade... :banana :banana !!

Chatchi...chatchi..!!


Jag tror det var linsernas fel, är det inte så det brukar vara? :rolleyes:
 
Acrid skrev:
Hehehe stämmer bra det...men jag ser fortfarande inte likheten mellan mig o MW...(sry MW :hej )
Det var inte likhet jag tänkte på, utan mer hur vi storasyskon ser på småsyskon.
De rackarna som gör allt för att få uppmärksamhet och får göra allt roligt som vi inte fick göra :3freak
 
Sweedo skrev:
....
De rackarna som gör allt för att få uppmärksamhet och får göra allt roligt som vi inte fick göra :3freak

Exakt!!! För samma saker som jag fick utegångsförbud som 15-åring så fick minsta syrran huvudvärkstabletter 6 år senare....

Dom är onda!

Wicked, tricksy, false...
decipher_nastyfoulhobbitses.jpg


...we ought to wring
his filthy little neck.
 
Sweedo skrev:
Det var inte likhet jag tänkte på, utan mer hur vi storasyskon ser på småsyskon.
De rackarna som gör allt för att få uppmärksamhet och får göra allt roligt som vi inte fick göra :3freak


Ok nu är det min tur: my bad!
Tyvärr har jag ingen vidare koll på MW's familjekonstellation. Såååå ett småsyskon till :banana

Annars instämmer jag och tillägger: det är våran rättighet! :fart
 
Sweedo skrev:
Det var inte likhet jag tänkte på, utan mer hur vi storasyskon ser på småsyskon.
De rackarna som gör allt för att få uppmärksamhet och får göra allt roligt som vi inte fick göra :3freak

Här har vi äntligen en som förstod att det var den psykologiska profilen som åsyftades. Att Lillstrumpa och Chewbacca inte skulle förstå var det ju knappt pengarna tillbaks på... :rolleyes: :1pajas
 
abstruse skrev:
Här har vi äntligen en som förstod att det var den psykologiska profilen som åsyftades. Att Lillstrumpa och Chewbacca inte skulle förstå var det ju knappt pengarna tillbaks på... :rolleyes: :1pajas
:rofl @ chewbacca
 
Chrille skrev:

Nej men! Där är ju jag! Den som kommer i närheten av min buckla ska få mina starka, bleka fingrar runt sin hals!

När det gäller syskonskapet trodde jag alla visste att jag är Åsas lillsyrra (i alla fall enligt Peter Sköld).
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top