Bilder från SH-Festen

Varför var jag inte med?? :(

Ajuste... Nu kom jag på. Jag har 30mil hem från stockholm... :rolleyes:

Kan vi inte vara i Tranås nästa gång? :tungan

Jag var på mässan på fredagen och såg bara en enda sporthoj-tröja. Någon sussi som jag aldrig sett här på forumet. BB såg jag också, men det fattade jag inte förrän jag kom hem och såg ett kort på henne med iceman-tröjan här på forumet. :3freak

No1 skrev:
Vem blev den modige som vann en lättare åktur med mig båkpå min 500hk Hayabusa i 300km/h+ på ett hjul mm... :tungan

No1...
DET VAR JAAAG!! eller... jag hånkar gärna på, tar med mig kameran å filmer lite i farten.. börjar bli trött på att göra 125 filmer :)
förresten så vann jag GR2 filmen. det var lattjo!!

Last edited:
Som alla andra påpekat.. så var det Mycket bra fixat :tummenupp
JAg måste säga att det var enormt kul :fyllisar
Och nu vet man lite mer om vem man pratar med här på forumet... :)

Tackar även alla trevliga som jag pratade med :fyllisar

Hoppas ni hade lika kul som jag :arsele

Och en sak till.. Ge inte bort lägenhetsnycklen om ni inte vill komma hem o upptäcka att "han" redan somnat o inte vaknar inom den närmaste halvtimmen.........

Inga namn.. :7peta

AleX skrev:
Och en sak till.. Ge inte bort lägenhetsnycklen om ni inte vill komma hem o upptäcka att "han" redan somnat o inte vaknar inom den närmaste halvtimmen.........

Inga namn.. :7peta

:rodnar

Tack BB för en bra fest! :tummenupp

Lyckades med konststycket att fastna på en bild där man är med och fixar en viss dörr, att man ska vara med och peta på allt... :3freak

Swedie skrev:
Emmi, tack för dem! De smakade smaskens! fast 2 på 12 minuter drack väl inte jag? det har jag inget minne av. Jag såg inte av dig typ pååå själva festen.. du bah försvann. :p
Hehe, de e väl därför du inte kommer ihåg...mycket sprit...
Innan taxin kom hem till Freppa drack vi varsin redbulldrink o varsin oboydrink för att göra slut på min vodka, och vi svepte båda på 12 minuter, för sen kom taxin. :fakta :fyllisar BTW, tack för cidern, antar att du inte kommer ihåg det heller!
Trevligt att träffa dej förresten, om du nu kommer ihåg mej... :rofl

svårt kul fest!
man hande sjukt kul iaf! :fyllisar :yoparty

haha på`t igen bara! när är nästa fest??? vart?? vart??? går alla in i min 26kvadrat stora lägenhete så är alla välkommna!

Mcbudet skrev:
svårt kul fest!
man hande sjukt kul iaf! :fyllisar :yoparty

haha på`t igen bara! när är nästa fest??? vart?? vart??? går alla in i min 26kvadrat stora lägenhete så är alla välkommna!

26 kvm är inte stort!! Men det går nog att festa där ändå... Har sett att ditt kylskåp rymmer en och annan öl, så det ska nog inte vara nå problem! :fyllisar

/Fröken "jag var jätte dragen och pratade en väldig massa skit... :rodnar "

Nån annan än jag som är bakis ännu idag??

Det har inte varit nån lätt dag på jobbet hittils :död

/Pippi-långstrump

cbjorkman skrev:

/Pippi-långstrump

att du har ont i huvet beror nog på att du flätat pippiflätorna lite för hårt.. så dom spänner mot huvet lixom.. :7peta :näsblod

/z

cbjorkman skrev:

/Pippi-långstrump

Jag är pigg som en mört... Drillar som en lärka och hal som en ål... Allt i sin ordning med andra ord... Enligt min undertext så kan inte en bakfylla få mej på dåligt humör!! :kär :kär

/FW

zeal skrev:
att du har ont i huvet beror nog på att du flätat pippiflätorna lite för hårt.. så dom spänner mot huvet lixom.. :7peta :näsblod

/z

hmm, det har jag inte ens tänkt på...varför var det ingen som sa det tidigare???

I värsta fall kan mitt illamåande vara spritrelaterat...men det tror jag inte :rolleyes:

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti