Bilder från SH-Festen

Tack för en trevlig fest!!
meen lajvbandet !? lite mer hårdrock nästa gång ? ;)

hehe.. skoj o titta på bilder från igår ;P
/z

KarlJohan skrev:
Tack som faan BB för festen!!! :tummenupp
Helt perfekt!

Nån som vet vad som händer nästa år när mässan är i Göteborg igen?
Nästa år fixar Ravetrancer partyyyyy i Göteborg igen. Tror dom flesta tyckte det var en great fest senast i Gbg.

Hoppas ni fick en dunderfest av BB.

//Ravetrancer

Bra fixat BB!!! Spothojs egen Bindefeldt!

Hade jätteskoj igår :yoparty lyckades dessvärre inte bli tillräckligt packad för att bakisshoppa en S4 idag... (glömde VISA-kortet också)

När ska vi festa igen??? :fyllisar

betsy skrev:
Bra fixat BB!!! Spothojs egen Bindefeldt!

Hade jätteskoj igår :yoparty lyckades dessvärre inte bli tillräckligt packad för att bakisshoppa en S4 idag... (glömde VISA-kortet också)

När ska vi festa igen??? :fyllisar

Igen?
Faan kan man inte få nyktra till först? :näsblod

Swedie skrev:
Jag var där tror jag... jag måste haft kul.
Kan lova att du hade kul... Osså va du lite full med... mina supergroggar gjorde nytta! Men de e klart, sveper man två groggar inom 12 minuter så gör nog alla groggar nytta! :fyllisar

/Emmi på Zebs nick

Lite meningslöst att se på korten från festen när man inte vem som är vem. Skulle ni inte kunna fotoshoppa in respektive avatarer ovanför huvudet på alla ;)

No1 skrev:
Vem blev den modige som vann en lättare åktur med mig båkpå min 500hk Hayabusa i 300km/h+ på ett hjul mm... :tungan

No1...

Jag var inte där men jag är villig ändå!
:kär

berggren_martin skrev:
Lite meningslöst att se på korten från festen när man inte vem som är vem. Skulle ni inte kunna fotoshoppa in respektive avatarer ovanför huvudet på alla ;)
Det gör väl ingen skillnad? Alla (utom du och jag) byter ju avatarer varje vecka. Exempelvis har ju betsy den avataren som jag kopplar ihop med Seizure Later BC.

Fast det är ju jag det. :kocko

John skrev:
Det gör väl ingen skillnad? Alla (utom du och jag) byter ju avatarer varje vecka. Exempelvis har ju betsy den avataren som jag kopplar ihop med Seizure Later BC.

Tycker du jag skall byta igen?

(när jag har tagit körkort VILL jag kunna köra så)

Emmi, tack för dem! De smakade smaskens! fast 2 på 12 minuter drack väl inte jag? det har jag inget minne av. Jag såg inte av dig typ pååå själva festen.. du bah försvann. :p

John skrev:

Samma här, fast hans är bättre kvalité :) :tungan

Swedie skrev:
Emmi, tack för dem! De smakade smaskens! fast 2 på 12 minuter drack väl inte jag? det har jag inget minne av. Jag såg inte av dig typ pååå själva festen.. du bah försvann. :p

Du vet om att den första jag bjöd dig på halsade du på 4 röda sekunder....
Den andra eller tredje kommer jag inte ihåg :rolleyes:

haha Mavve ditt fyllo :tummenupp

tack för drinken då! Jag har lite probled med att dricka det jag kommer åt ungefär... så därmed kan det bli för mycket. T.ex så kan jag inte hålla en drink i handen utan att dricka, för de är till för att drickas!

jag hittade även en bild på där jag tydligen pratar å e konstig me Emmi :) så!! så jag pratade iaf! eller iofs kanske jag inte prata då jag säger inte mycket även i "diskussioner".. emmiiiiii kommer du ihåg vad jag sa.. eller.. kommer jag ihåg rätt.. äh..

tack för alla drinkar som jag tog med rätt eller orätt. :D jag vill festa igen...

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka