Bilder från SH-Festen

emmi emmi, hoppas jag inte blev som jag sa jag skulle bli, jag försökte å inte göra så att du hatar mig. :rolleyes: Jag kommer ihåg stunderna fram till lite efter vi drack de där oboydrinkarna... sen vet jag inte vad som hände. lite minnen från här o där. Jag vet jag bjöd nån på en drink, å det var du tydligen hehe :) du måste varit värt det :fyllisar

Swedie skrev:
emmi emmi, hoppas jag inte blev som jag sa jag skulle bli, jag försökte å inte göra så att du hatar mig. :rolleyes: Jag kommer ihåg stunderna fram till lite efter vi drack de där oboydrinkarna... sen vet jag inte vad som hände. lite minnen från här o där. Jag vet jag bjöd nån på en drink, å det var du tydligen hehe :) du måste varit värt det :fyllisar

Om man inte kommer ihåg nåt har man haft roligast! Dont worry, vad du nu än sa o gjorde så kommer jag inte ihåg det ändå... :fyllisar
MiKKE, du kunde inte gjort bilderna lite större?? :rolleyes:

Emmi skrev:
Om man inte kommer ihåg nåt har man haft roligast! Dont worry, vad du nu än sa o gjorde så kommer jag inte ihåg det ändå... :fyllisar
MiKKE, du kunde inte gjort bilderna lite större?? :rolleyes:
ironi eller inte med tanke på din smilie efter :va *tröööög* :tungan
hur som helst så orginalen 2048 x "va-de-nu-e".. vill ni ha dom istället, PMa :tummenupp MikkE kirrar biffen

ps. jag ska aaaaaldrig dricka mer alkohol i hela mitt liiiiv :rolleyes:

Last edited:
MikkE skrev:
ironi eller inte med tanke på din smilie efter :va *tröööög* :tungan
hur som helst så orginalen 2048 x "va-de-nu-e".. vill ni ha dom istället, PMa :tummenupp MikkE kirrar biffen

ps. jag ska aaaaaldrig dricka mer alkohol i hela mitt liiiiv :rolleyes:

Det tar ju en evig tid att ladda ner dem, lite thumbs hade vart bra...

digitalkameror..

Madhonda skrev:
Inte bakis direkt... men lite lätt trött...!!!
Och dessa kameror... man blir ju påmind om hur fluffig man ser ut o hur man beter sig..!! :rolleyes: :tungan
//Mad

Då man kollar på alla korten som hitentills kommit ut så är det rätt mycke tjejer på dom från festen.. å då har jag ändå inte skickat ut mina än :yoparty

Men ni tjejer och den snyggaste flickan av dem alla : Pippi Långstrump :banana var ganska frekvent förekommande på mina bilder :fyllisar

Så vill man ju tacka för en skitbra fest också!!!

cbjorkman - din herr gurka-sång var fan höjdpunkten på festen! :tummenupp :yoparty

Jag garvade iaf..

Är lite inne på samma spår när det gäller huvudvärken. släpp lite på flätorna så ska det nog gå över.. :D

KarlJohan skrev:
cbjorkman - din herr gurka-sång var fan höjdpunkten på festen! :tummenupp :yoparty

Sthlm börjar bli bortskämd med hans gurksång. Förra året sjöng han den på krogen när vi var nere. Härligt att du delar med dig av dina talanger cbjorkman :tummenupp

ja vem i heeela fridens namn spillde vatten över mig, samtidigt som det togs kort.. planerat?? :mad:

Swedie skrev:
ja vem i heeela fridens namn spillde vatten över mig, samtidigt som det togs kort.. planerat?? :mad:

Hahaha!!! Just fan! Det kom jag ihåg nu!

Om jag inte minns helt fel så spillde du grogg på Emmi. Då svarade hon med att "spilla" tillbaks precis när jag slet upp kameran! :D

/Lucky9 - SH's actionfotograf

Lucky9 skrev:
Hahaha!!! Just fan! Det kom jag ihåg nu!

Om jag inte minns helt fel så spillde du grogg på Emmi. Då svarade hon med att "spilla" tillbaks precis när jag slet upp kameran! :D

/Lucky9 - SH's actionfotograf

Va???? :va :confused: Det har jag inget minne av alls, men möjligheten finns nog... :rofl :banana
Det var iallafall 5 personer som hällde grogg på mej den kvällen... :huvet

Emmi skrev:
Va???? :va :confused: Det har jag inget minne av alls, men möjligheten finns nog... :rofl :banana
Det var iallafall 5 personer som hällde grogg på mej den kvällen... :huvet

hehe, jag tror att de hällde grogg på dig för att du tillsist skulle tycka att det var jobbigt att gå omkring i blöta kläder.... :D :banana

Så duktig som jag är så hade jag kunnat gå runt i en pool utan att ta av mej kläderna. :D

Emmi ... nu kommer jag ner till Jönköping å så får vi göra upp ;) nää. jag är inte arg.. lol :rofl mer fest!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka