benkar skrev:11. På väg ut, och en del kom bara hit..![]()
Notera vem som ligger FÖRST

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
benkar skrev:11. På väg ut, och en del kom bara hit..![]()
benkar skrev:13. Men.. skämt å sido, var väl ungefär det tempo som JAG tycker är skönt, går köra snabbare, men då tycker JAG att det inte blir lika harmoniskt, åtminstone inte med min gamla trötta VTR med skumgummidämpare därbak, och så vill jag ha åtminstone lite marginaler för grus, genande bilar osv, hoppas tempot var hyfsat OK? Och, vad har herr Hayabusa för nick?
RoLLER skrev:Det är faktiskt inte så himla kul att se att folk har tagit av sig hjälmen, står och pissar i diket osv.... och man själv fortfarande inte ens syns i bild![]()
soppatorsken skrev:korta kopplingsvajern, hitta lättare säkringar samt fila ner däckventilerna. Jag har redan tagit bort ventilhattarna
RoLLER skrev:Det är faktiskt inte så himla kul att se att folk har tagit av sig hjälmen, står och pissar i diket osv.... och man själv fortfarande inte ens syns i bild![]()
Without even breaking a sweat!!Caffe skrev:Killen till vänster på bild två, han med Jethjälmen och... ja vad det nu är för hoj.
Han smiskade upp er alla på Slingerbulten va va va??![]()
RoLLER skrev:Notera vem som ligger FÖRSTNynäsvägen hägrar där framför *mums*
Kenta skrev:
benkar skrev:Kul träffa en massa "gamla bekanta" och lika kul träffa några nya ansikten, se vad som döljer sig bakom forum-nick, och så har vi alla lärt oss att koskit på asfalt är väldigt halt, mer än så säger inte JAG...Väldigt trist, men i alla fall inga personskador och hojen körbar!
/B
Jo.benkar skrev:wheelieman är duktig kasta runt Busan när det svänger på småvägarna![]()
benkar skrev:Vi är varandras motpoler, jag var sist till Länna/Lisma-avfarten, skyller på motorvägsklåda och "Polisen är ju jämt där"-ångest...![]()
Sedan blev det ombytta roller...
![]()
![]()
/B
campar skrev:Vi var förbi vid Jordbro en sväng efter oxå, jag fick äran o testa Stockel´s hoj...vissa han att det inte är några som helst problem att slanga med den hojen! =)))
Han blev visst lite nervös när jag vissa det oxå verka det som....eller vad säger du stockel??![]()
Tack för att jag fick prova, gör det gärna fler ggr, om du törs låta mig prova igen!
/Niklas
Hightuned skrev:Du alldeles för snäll, hade jag haft en kamera när någon annan testat nedlägg i koskit så had jag nog frästats till att lägga upp några bilder med spydiga komentarer om att vilken idiot som helst måste ju fatta att man inte kän lägga ned hojen i en skitstäng?.![]()
Caffe skrev:Bild 13.
Är det Soppatorsken som besudlar 257,an där eller?
Vilken gris den killen är!![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph