Bilder från racingworlds kinnekullekörning 9/5 -2005

Snyggaste hojen igår?

Bifogat

• 128_2899.jpg
    128_2899.jpg
    79 KB · Visningar: 118
Penguin skrev:
Absolut ingenting. Och igår fungerade det riktigt dåligt i gruppen. Svårt att säga vad det egentligen berodde på, men det brukar kunna funger bättre än sådär.
När jag var och körde förra sommaren med Bike-Events på Gelleråsen, och du var instruktör, så hade licensförarna en egen grupp som var kanonkul att titta på.
Körde de 5 grupper då eller var det bara 4 totalt?

WASP skrev:
Japp det är det! :tummenupp Penguins bild är på brorsan (wima) på samma hoj. Turades om att köra race R6an, ingen som har en bild på den? :gnissla
Jag tror jag har en bild på den men tyvärr så bestämde sig kameran för att fokusera på något helt annat så det går knappt att se vad det är för hoj :brinnerup

mr_rockster skrev:
Det är utgången på rakan om jag inte missminner mig helt ;). Du kikade flera gånger så men jag fick bara med en av de på bild...
Då fattar jag ingenting :va
Kan det ha varit så att det gick så pass sakta att jag tyckte mig ha tid att titta på dig?

sandstream skrev:
Då fattar jag ingenting :va
Kan det ha varit så att det gick så pass sakta att jag tyckte mig ha tid att titta på dig?
Det kan ha varit så, för det verkade som om du tittade in i kameran ...

sandstream skrev:
När jag var och körde förra sommaren med Bike-Events på Gelleråsen, och du var instruktör, så hade licensförarna en egen grupp som var kanonkul att titta på.
Om det var som det brukade på B-E körningarna så hade de ingen speciell grupp för oförsäkrat, utan en ren licens och sedan tre gatgrupper.

sandstream skrev:

Bike-Events körde totalt fyra grupper. Tre vanliga grupper och en ren licensgrupp. Alltså ingen grupp för oförsäkrade gatåkare vid det tillfället.

sandstream skrev:
Gissar att en del i snabba gruppen vart en smula förbannade när de fick stå och vänta i 10-15 minuter för att sedan komma ut lagom till regn och hagel.

Jag svor iallfall så visirfästet höll på att gå sönder :mad: :mad:

Penguin skrev:
Bike-Events körde totalt fyra grupper. Tre vanliga grupper och en ren licensgrupp. Alltså ingen grupp för oförsäkrade gatåkare vid det tillfället.
WASP skrev:
Om det var som det brukade på B-E körningarna så hade de ingen speciell grupp för oförsäkrat, utan en ren licens och sedan tre gatgrupper.
Aha!
Tycker det var en kanonlösning men kanske inte så kul för dem med IF och TH (dock valfritt att välja försäkringsbolag).

fastnade man på bild kanske?

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back