Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon speciell bild du tänker på? Vissa av de har jag beskurit litegrann. Jag gillar iofs när åkaren fyller upp större delen av bilden men...eisbaer skrev:Synd att bilderna är så hårt beskurna, hade varit trevligt med lite yta runt hojen.
mr_rockster skrev:Någon speciell bild du tänker på? Vissa av de har jag beskurit litegrann. Jag gillar iofs när åkaren fyller upp större delen av bilden men...
- Johan
Personligen gillar jag nog dne övre mer. Fast hade nog beskurit den undre isf så det var lite mindre luft bakom än framför iallafall, men det e ju jag deteisbaer skrev:Neh, alla faktiskt. Bra fångat och grym skärpa men det känns som att det saknas yta runt omkring motivet för att ge fartkänsla och så. Kanske bara är jag men om du kollar på bilderna nedan så anser jag att den nedre bilden ser mer levande ut och skönare att kolla på.
![]()
![]()
WASP skrev:Inga bilder på en svartgul gsxr750 i snabb grupp eller en silvrig R6 med nr 7 på i oförsäkratgruppen?![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |