Bilder från racingworlds kinnekullekörning 9/5 -2005

eisbaer skrev:
Synd att bilderna är så hårt beskurna, hade varit trevligt med lite yta runt hojen.
Någon speciell bild du tänker på? Vissa av de har jag beskurit litegrann. Jag gillar iofs när åkaren fyller upp större delen av bilden men...

- Johan

mr_rockster skrev:
Någon speciell bild du tänker på? Vissa av de har jag beskurit litegrann. Jag gillar iofs när åkaren fyller upp större delen av bilden men...

- Johan

Neh, alla faktiskt. Bra fångat och grym skärpa men det känns som att det saknas yta runt omkring motivet för att ge fartkänsla och så. Kanske bara är jag men om du kollar på bilderna nedan så anser jag att den nedre bilden ser mer levande ut och skönare att kolla på.

carlo_2c.jpg

carlo_2b.jpg

eisbaer skrev:
Neh, alla faktiskt. Bra fångat och grym skärpa men det känns som att det saknas yta runt omkring motivet för att ge fartkänsla och så. Kanske bara är jag men om du kollar på bilderna nedan så anser jag att den nedre bilden ser mer levande ut och skönare att kolla på.

carlo_2c.jpg

carlo_2b.jpg
Personligen gillar jag nog dne övre mer. Fast hade nog beskurit den undre isf så det var lite mindre luft bakom än framför iallafall, men det e ju jag det ;). Skärpan på många av mina bilder tyckte jag var "sådär" men jag får skylla på objektivet. Ingen som har ett Canon 70-200 2,8L å sälja? ;)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back