FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Ort
- Lund
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Mmmmm......
Man klickade dIrEcT![]()
Precis! Sitter på tåget upp till Stockholm och mässan, gjorde klokt i att vända bort skärmen så folk i närheten inte ska ta illa vid sig!
R1:an ser ju ut som något dom draggat upp ur Loch Ness och sen stulit glasögona ifrån.![]()
R1an tycker jag såg rätt bra ut, en bra avvägning mellan vinkelhaken och kruvmallen. En cykel som däremot måste ritats av 1) småbarn med uppgift att tänka abstrakt eller 2) godtycklig hippie på avvänjning som blivit uppmanad att rita sina senaste sinnesintryck. Kawasaki ZX-RR. Hjälp! Rädda mig!
Last edited:

