Bilder från Mc-mässan 090122-25

Mmmmm......
Man klickade dIrEcT :rofl

Precis! Sitter på tåget upp till Stockholm och mässan, gjorde klokt i att vända bort skärmen så folk i närheten inte ska ta illa vid sig!

R1:an ser ju ut som något dom draggat upp ur Loch Ness och sen stulit glasögona ifrån. :3freak

R1an tycker jag såg rätt bra ut, en bra avvägning mellan vinkelhaken och kruvmallen. En cykel som däremot måste ritats av 1) småbarn med uppgift att tänka abstrakt eller 2) godtycklig hippie på avvänjning som blivit uppmanad att rita sina senaste sinnesintryck. Kawasaki ZX-RR. Hjälp! Rädda mig!
 
Last edited:
Yamaha R1 Marty Edition !:galen
 

Bifogat

  • DSCF8623.jpg
    DSCF8623.jpg
    18.4 KB · Visningar: 1,500
  • marty.jpg
    marty.jpg
    3 KB · Visningar: 1,453
Jag börjar gilla R1:an ju mer jag kollar på den, den verkar växa på en. Den är dock fortfarande inte snygg :dummer

En Ducati 1198 är inte heller snygg rakt framifrån.
Den är dock snygg så fort man kollar på den minst 5 grader från vilket annat håll än rakt framifrån, till skillnad från R1:an.
 

Bifogat

  • DSCF8493.jpg
    DSCF8493.jpg
    72.3 KB · Visningar: 87
Rettan är ju hur tuff som helst! :D Hade köpt direkt om jag inte redan hade en gixxer ;)
 
Last edited:
Lyckades fota lite äkta, hårig, bäver på mässan, vågar dock inte lägga upp den här på SH pga. reglerna.

Så vill ni se lite bäver så får ni gå via denna länk:
http://img255.imageshack.us/img255/3488/dscf8657vm3.jpg

HAHAHAHA tack för nattens garv!! :tummenupp

Rettan är ju hur tuff som helst! :D Hade köpt direkt om jag inte redan hade en gixxer ;)
Du, nya R1 ser förjääävlig ut..den som gillar den hojen är blind & galen....:3freak
 
Last edited:
Vafan.. det var ju folktomt!! Jag försökte få till lite bilder men det var fan folk överallt och på varenda hoj hela tiden :huvet
Och var det ingen ivägen i 1/20 sekund så nog fan dök de upp precis när man knäppte av. :mad:
 
Vafan.. det var ju folktomt!! Jag försökte få till lite bilder men det var fan folk överallt och på varenda hoj hela tiden :huvet
Och var det ingen ivägen i 1/20 sekund så nog fan dök de upp precis när man knäppte av. :mad:

Early bird............
 
Härligt att se att gixxern fortfarande är snyggast. Ja, förutom burken då.
 
Fina bilder Kenneth!

Låt oss passa på att jämföra lite fronter på en R1 01 & R1 09
Hur kan man misslyckas så kapitalt med en design???
 

Bifogat

  • IMG_7057.jpg
    IMG_7057.jpg
    37.7 KB · Visningar: 138
  • DSCF0564.jpg
    DSCF0564.jpg
    224.4 KB · Visningar: 123
Last edited:
Jag tycker nya R1 blev riktigt grym gillar fronten å lamporna med ett par nya ljuddämpare så riktigt nice mycke snyggare än den gammla 90 tals rettan iallafall men smaken e som baken...
 
Fina bilder.
Jag tycker det var svårt att ta kort pga folk stod ivägen.
Också det där förbenade staketet var ivägen för mej
 
Fina bilder Kenneth!

Låt oss passa på att jämföra lite fronter på en R1 01 & R1 09
Hur kan man misslyckas så kapitalt med en design???

Roligt att du gillade bilderna vi tog på mässan Biltmore :) Håller också med dig att gamla fronten på R1:an var snyggare.
 
Fina bilder Kenneth!

Låt oss passa på att jämföra lite fronter på en R1 01 & R1 09
Hur kan man misslyckas så kapitalt med en design???

Haha ja nog vänjer du dig vid den designen till sommaren :D
Sen vill du oxo ha en sån:hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top