Bilder från Mc-mässan 090122-25

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Eftersom Kiwis tråd verkar ha blivit en diskussionstråd så lägger jag upp mina bilder här istället.
Vill ni fylla på med era egna bilder så är ni välkommna.
Och vill ni diskutera mässan så lär det finns andra trådar som berör det ämnet, denna tråd handlar om bilder från mässan.
 

Bifogat

  • DSCF8378.jpg
    DSCF8378.jpg
    54.5 KB · Visningar: 140
  • DSCF8396.jpg
    DSCF8396.jpg
    78.6 KB · Visningar: 221
  • DSCF8393.jpg
    DSCF8393.jpg
    84.9 KB · Visningar: 140
  • DSCF8391.jpg
    DSCF8391.jpg
    73.2 KB · Visningar: 78
  • DSCF8390.jpg
    DSCF8390.jpg
    107.2 KB · Visningar: 122
  • DSCF8387.jpg
    DSCF8387.jpg
    85.3 KB · Visningar: 118
  • DSCF8384.jpg
    DSCF8384.jpg
    79.2 KB · Visningar: 177
  • DSCF8379.jpg
    DSCF8379.jpg
    68.5 KB · Visningar: 222
Några till...
 

Bifogat

  • DSCF8466.jpg
    DSCF8466.jpg
    96.1 KB · Visningar: 265
  • DSCF8457.jpg
    DSCF8457.jpg
    117.9 KB · Visningar: 100
  • DSCF8429.jpg
    DSCF8429.jpg
    100.5 KB · Visningar: 95
  • DSCF8418.jpg
    DSCF8418.jpg
    89.2 KB · Visningar: 153
  • DSCF8411.jpg
    DSCF8411.jpg
    101.8 KB · Visningar: 220
  • DSCF8405.jpg
    DSCF8405.jpg
    124.2 KB · Visningar: 155
  • DSCF8402.jpg
    DSCF8402.jpg
    86.3 KB · Visningar: 131
  • DSCF8401.jpg
    DSCF8401.jpg
    62.9 KB · Visningar: 105
Lite fler...
 

Bifogat

  • DSCF8470.jpg
    DSCF8470.jpg
    100.6 KB · Visningar: 102
  • DSCF8472.jpg
    DSCF8472.jpg
    95.7 KB · Visningar: 183
  • DSCF8475.jpg
    DSCF8475.jpg
    100 KB · Visningar: 127
  • DSCF8491.jpg
    DSCF8491.jpg
    107 KB · Visningar: 104
  • DSCF8492.jpg
    DSCF8492.jpg
    121.9 KB · Visningar: 161
  • DSCF8493.jpg
    DSCF8493.jpg
    72.3 KB · Visningar: 75
  • DSCF8494.jpg
    DSCF8494.jpg
    97 KB · Visningar: 133
  • DSCF8495.jpg
    DSCF8495.jpg
    60.2 KB · Visningar: 88
man skulle varit där! :( synd att det är så långt te stockhoölm bara :/ men bättre lycka nästa år när det är i GBG :]
 
Några till...
 

Bifogat

  • DSCF8547.jpg
    DSCF8547.jpg
    65.3 KB · Visningar: 60
  • DSCF8541.jpg
    DSCF8541.jpg
    116.6 KB · Visningar: 129
  • DSCF8540.jpg
    DSCF8540.jpg
    88.9 KB · Visningar: 106
  • DSCF8534.jpg
    DSCF8534.jpg
    40.7 KB · Visningar: 65
  • DSCF8532.jpg
    DSCF8532.jpg
    89.7 KB · Visningar: 81
  • DSCF8514.jpg
    DSCF8514.jpg
    68.7 KB · Visningar: 71
  • DSCF8511.jpg
    DSCF8511.jpg
    91.2 KB · Visningar: 106
  • DSCF8503.jpg
    DSCF8503.jpg
    101.6 KB · Visningar: 81
Några till...
 

Bifogat

  • DSCF8553.jpg
    DSCF8553.jpg
    69.9 KB · Visningar: 112
  • DSCF8582.jpg
    DSCF8582.jpg
    96.6 KB · Visningar: 94
  • DSCF8583.jpg
    DSCF8583.jpg
    90.2 KB · Visningar: 85
  • DSCF8584.jpg
    DSCF8584.jpg
    67.9 KB · Visningar: 136
  • DSCF8585.jpg
    DSCF8585.jpg
    80.4 KB · Visningar: 120
  • DSCF8586.jpg
    DSCF8586.jpg
    86.5 KB · Visningar: 190
  • DSCF8590.jpg
    DSCF8590.jpg
    101.6 KB · Visningar: 203
  • DSCF8608.jpg
    DSCF8608.jpg
    81.6 KB · Visningar: 116
De sista bilderna ifrån mig.

Hela galleriet med 158 st bilder i bättre upplösning finns här:
På Två Hjul 2009
 

Bifogat

  • DSCF8717.jpg
    DSCF8717.jpg
    92 KB · Visningar: 145
  • DSCF8683.jpg
    DSCF8683.jpg
    69.7 KB · Visningar: 65
  • DSCF8653.jpg
    DSCF8653.jpg
    74.8 KB · Visningar: 72
  • DSCF8638.jpg
    DSCF8638.jpg
    114.6 KB · Visningar: 167
  • DSCF8623.jpg
    DSCF8623.jpg
    98 KB · Visningar: 180
  • DSCF8621.jpg
    DSCF8621.jpg
    109.8 KB · Visningar: 172
  • DSCF8615.jpg
    DSCF8615.jpg
    105.3 KB · Visningar: 163
  • DSCF8766.jpg
    DSCF8766.jpg
    94.9 KB · Visningar: 119
För en oinsatt, är det verkligen Rossis hoj, eller är det en mock-up (stavning?) som är gjord för att ställas ut på mässor och liknande?

Fina bilder!:tummenupp
 
R1:an ser ju ut som något dom draggat upp ur Loch Ness och sen stulit glasögona ifrån. :3freak
 
För en oinsatt, är det verkligen Rossis hoj, eller är det en mock-up (stavning?) som är gjord för att ställas ut på mässor och liknande?

Fina bilder!:tummenupp

Säkert en av testhojarna eller en mock-up som du själv nämner. Men garanterat inte en av hojarna han körde.
 
Inga bilder på Booves röda CB1000R?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top